Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-05-2009, 10:32   #21
Veteranmedlem

Humlesnurr sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 3,320
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Turen går til Kreta - Agia Marina

Flotte bilder Amorina! Jeg gleder meg til å dra dit

Humlesnurr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-06-2009, 22:20   #22
Medlem

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Skedsmo igjen...
Meldinger: 128
MP Rating: 0% (0)
amakri er et navn alle kjenner.amakri er et navn alle kjenner.amakri er et navn alle kjenner.amakri er et navn alle kjenner.amakri er et navn alle kjenner.amakri er et navn alle kjenner.amakri er et navn alle kjenner.amakri er et navn alle kjenner.amakri er et navn alle kjenner.amakri er et navn alle kjenner.amakri er et navn alle kjenner.

Sitat:
Opprinnelig postet av anjus Vis post
Takk Connecta

Vi skal bo på Orion Star.. bør jeg ha med myggspray?
Reiser 13 juni. Når var du der, Connecta? Er det sånn at myggen trives best enkelte mnd der nede?
Vi reiser også 13. juni til Agia Marina! Skal bo på Stefan Village.

Trenger også tips til ting å gjøre der..

08.04.04 og 10.04.06
amakri er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-06-2009, 09:38   #23
Medlem

Mille82 sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Meldinger: 172
Blogginnlegg: 9
Mille82 har en strålende fremtid.Mille82 har en strålende fremtid.Mille82 har en strålende fremtid.Mille82 har en strålende fremtid.Mille82 har en strålende fremtid.Mille82 har en strålende fremtid.Mille82 har en strålende fremtid.Mille82 har en strålende fremtid.Mille82 har en strålende fremtid.Mille82 har en strålende fremtid.Mille82 har en strålende fremtid.

Kom akuratt igjen fra Agia Marina, Alexandra Beach hotell, og fy søren så skuffet jeg er.
Aldri om jeg kommer til å reise tilbake til det hotellet.
Super anlegg, har aldri bodd bedre. Men det er bare 1 heis på hele hotellet, ligger bak resepsjon så er dere ikke heldige å havne bak der så må dere belage dere på trapper.
Vi reiste som gruppe, bestilt som gruppe, og linket sammen som gruppe, men ble plassert på 3 forskjellige "tårn" på hotellet.
Reseptsjons-medarbeiderene er herlige men de i poolbaren burde fått seg nye jobber.
Dårlig og dyrt, bare for en slush koster det 30NOK. De "glemte" deler av bestillingen, og den mexikanske maten de har der er STERK, veldig sterk.
For en middag for 8 (+1 spebarn) Ble regningen 230 Euro, reiser man på en taverna blir en middag for 8 140-160 Euro.
Lite med solsenger, så selv om det ikke er lov, så må dere faktisk legge ut håndduker tidlig for å være heldige å få en seng.
Vi var litt uheldige på denne turen, til å ha punget ut over 50 000 for bare reisen. Neste gang går nok turen til en annen plass ja
Gammel 04-06-2009, 09:52   #24
Veteranmedlem

Humlesnurr sin avatar

Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.

Så kjipt at dere var så misfornøyde med hotellet da! Hvordan var dere fornøyd med turen sånn ellers? Vårt hotell har faktisk ikke heis i det hele tatt Men det er jo bare meg og sambo, så den trimmen har vi nok godt av Vi skal bo her: http://www.apollo.no/NO/hvor-vil-du-...es/Atrion.aspx
Er bare trestjerners hotell, men vi bryr oss ikke så veldig om rommet, vi har ikke tenkt å være der så mye likevel! Sjefen har visst vært mye på Kreta, og mente hotellet var fint.

Humlesnurr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-06-2009, 10:25   #25
Medlem

Mille82 sin avatar

Mille82 har en strålende fremtid.Mille82 har en strålende fremtid.Mille82 har en strålende fremtid.Mille82 har en strålende fremtid.Mille82 har en strålende fremtid.Mille82 har en strålende fremtid.Mille82 har en strålende fremtid.Mille82 har en strålende fremtid.Mille82 har en strålende fremtid.Mille82 har en strålende fremtid.Mille82 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Humlesnurr Vis post
Så kjipt at dere var så misfornøyde med hotellet da! Hvordan var dere fornøyd med turen sånn ellers? Vårt hotell har faktisk ikke heis i det hele tatt Men det er jo bare meg og sambo, så den trimmen har vi nok godt av Vi skal bo her: http://www.apollo.no/NO/hvor-vil-du-...es/Atrion.aspx
Er bare trestjerners hotell, men vi bryr oss ikke så veldig om rommet, vi har ikke tenkt å være der så mye likevel! Sjefen har visst vært mye på Kreta, og mente hotellet var fint.
Turen ellers var ganske fin Grekerene er hyggelige og trivelige folk, og selv om fortauene er små/ikke eksisterende enkelte plasser, var det trivelig å gå å rusle rundt, innom alle de små butikkene med samme juggel
Vi har fått veldig god kontakt med en taverna-eier der, noen fra gruppen hadde blitt godt kjent med han fra tidligere reiser, så vi spiste der resten av ferien.
Anbefaller på det sterkeste å reise dit en tur, Mitsos heter det.
Linken som du har lagt med fungerer ikke
Gammel 04-06-2009, 11:03   #26
Veteranmedlem

Humlesnurr sin avatar

Kanskje denne funker da?

www.apollo.no - Våre reiser, Hellas, Kreta, Agia Marina, Atrion

Takk for tipset ang restaurant! Var det noe særlig shoppingmuligheter i området, og hvordan er det prismessig i forhold til her?

Gammel 04-06-2009, 17:47   #27
Æresmedlem

Nennemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 32,555
Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi bodde på Alexandra Beach i oktober i fjor og var veldig fornøyde. Vi var mye på hotellet og spiste i restauranten der. Leiligheten vi hadde var helt ytterst mot vannet, så vi hadde nydelig utsikt over havet og mot bassenget, lett å se når vi måtte forte oss for å få solstoler.

Ikke så langt fra hotellet lå en restaurant vi fikk anbefalt i resepsjonen og der var det flott service, flott mat og innhegnet lekeplass til ungene mens vi ventet på maten. Restauranten, som jeg ikke husker navnet på, lå i en gate på skrå så og si rett opp fra hotellet, forbi noen jorder, fem minutters gange kanskje?

Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Nennemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-06-2009, 20:14   #28
Medlem

Mille82 sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Humlesnurr Vis post
Kanskje denne funker da?

www.apollo.no - Våre reiser, Hellas, Kreta, Agia Marina, Atrion

Takk for tipset ang restaurant! Var det noe særlig shoppingmuligheter i området, og hvordan er det prismessig i forhold til her?
Har inntrykket av at det var mange, hva skal jeg si, sånne fake-butikker.
Kjøpte en joggedress til vesla, med Adidas striper og Puma merke Kostet 10 Euro.
Viss man er ute etter litt mer ekte klær, så tror jeg at man må inn til de større byene.
Vi var en tur i gamle byen Rethymnon, ruslet i gamle byen der. Og der var det mye bra, og mye fake, men bestemte at jeg skulle handle på tilbake turen og det var jo sefølgelig mitt i siestaen

Hotellet ser bra ut, mener jeg husker det også. Ligger ikke så langt unna Mitsos
Gammel 08-06-2009, 21:34   #29
Medlem

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Skedsmo igjen...
Meldinger: 128
amakri er et navn alle kjenner.amakri er et navn alle kjenner.amakri er et navn alle kjenner.amakri er et navn alle kjenner.amakri er et navn alle kjenner.amakri er et navn alle kjenner.amakri er et navn alle kjenner.amakri er et navn alle kjenner.amakri er et navn alle kjenner.amakri er et navn alle kjenner.amakri er et navn alle kjenner.

Er det noen som vet hvordan det er å få vasket klær der? Finnes det noe "selv-vaskeri", eller bør man ha med vaskepulver og vaske for hånd?

08.04.04 og 10.04.06
amakri er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-06-2009, 08:11   #30
Medlem

Mille82 sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av amakri Vis post
Er det noen som vet hvordan det er å få vasket klær der? Finnes det noe "selv-vaskeri", eller bør man ha med vaskepulver og vaske for hånd?
Jeg såg 1 24-timers vaskeri der nede på selve Agia Marina, men hadde med meg vaskepulver og skylte opp klærene selv.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:07.