Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Seksualitet og samliv

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-03-2009, 13:18   #1
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a
;) Du som VET du gir mannen for lite sex,se her

Jeg og mannen har vært sammen i 7 år, og de siste 3 årene har vi hatt altfor for lite sex.
Jeg har ikke savnet det noe særlig, å vær travel småbarnsmamma gjør visst det med en del kvinner, men han har svanet det. Han har uttrykt det tydelig mange ganger, men jeg har ikke tatt hensyn til hans behov. Jeg mistet nok sexlysten min helt, fordi jeg hatet kroppen min. Har veid 15 kilo for mye de siste årene.

Min mann (som sikkert mange andre menn), blir småhissig og tverr når han får for lite sex, og blid, kjærlig og mer tålmodig med både meg og unger, når vi har regelmessig sex. Dette er biologisk for mannen, det er jeg sikker på. Så uttrykket "Damer gir sex for å få kjærlighet og menn gir kjærlighet for å få sex", er det litt sannhet i faktisk ;-)

For et par uker siden bestemte jeg meg:
1. Kiloene SKAL bort
2. Vi skal ha sex minst 2 ganger i uken
3. Og JEG skal ta iniativ.

Du verden for et godt samliv vi fikk over natten!!!!! Plutselig kom nærheten, flørtingen, latter, fjolling, fine sms'er, større takhøyde for hverandre, mer tålmodighet - and the list goes on.

Og så godt som det føles etterpå, å vite at jeg har tatt ansvar, jeg har tatt iniativ - det styrker virkelig selvtilliten!

Sex er livsviktig for at et parforhold skal overleve - like viktig som mat, drikke og søvn er å leve i det hele tatt.

Hilsen ei som nå har mye sex og oppfordrer andre damer til å sette i gang med det samme

Sist endret av LindaSD; 17-03-2009 kl 13:23.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-03-2009, 13:26   #2
Seniormedlem

Frysh sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,726
MP Rating: 0% (0)
Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Du som VET du gir mannen for lite sex,se her

Så bra at det går bedre for dere da

Det er nok noe i det at menn blir litt "snurt" uten sex.
Gammel 17-03-2009, 13:45   #3
Veteranmedlem

Humlesnurr sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 3,662
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Frysh Vis post
Så bra at det går bedre for dere da

Det er nok noe i det at menn blir litt "snurt" uten sex.
det gjelder ikke bare mannfolk

Så fint at det går bedre HI

Humlesnurr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-03-2009, 14:03   #4
Uregistrert
Gjest

pøøh, jeg føler ikke akkurat for å gi seks for tiden, blir bare sint på han for han er en dust mot meg...
Og når jeg har hatt lyst, så legger han seg såååå sent at da sover jeg eller venter for at ungen skal våkne for å få pupp eller sover han, ... det passer ALDRI...
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-03-2009, 14:56   #5
Supermedlem

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 1,290
lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.

Dette var en hyggelig tråd- rene solskinnshistorien

Jeg VET jeg gir mannen for lite sex og skulle gjerne hjulpet ham, men lysten er ikke der like ofte som hans. I løpet av 2008 hadde vi i gjennomsnitt sex 2 ganger i uka (jada mannen fører statistikk), men det er ikke bra nok for min mann- vet egentlig ikke om han noen gang blir fornøyd. Enkelte dager har vi hatt sex 3-4 ganger og mannen er like fullt klar for en gang til
Gammel 17-03-2009, 15:13   #6
Seniormedlem

M&C sin mamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Vest er Best:-)
Meldinger: 2,201
MP Rating: 100% (2)
M&C sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.M&C sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.M&C sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.M&C sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.M&C sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.M&C sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.M&C sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.M&C sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.M&C sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.M&C sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.M&C sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av lollol77 Vis post
Dette var en hyggelig tråd- rene solskinnshistorien

Jeg VET jeg gir mannen for lite sex og skulle gjerne hjulpet ham, men lysten er ikke der like ofte som hans. I løpet av 2008 hadde vi i gjennomsnitt sex 2 ganger i uka (jada mannen fører statistikk), men det er ikke bra nok for min mann- vet egentlig ikke om han noen gang blir fornøyd. Enkelte dager har vi hatt sex 3-4 ganger og mannen er like fullt klar for en gang til
Da tenker jeg at han har et problem og ikke du... To ganger per uke er jo faktisk en god del når man er småbarnsforeldre, og 3-4 ganger per dag, wow, det må jeg si... Da skal ikke mannen din ha noe å klage på iallfall
Gammel 17-03-2009, 15:14   #7
Seniormedlem

M&C sin mamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Vest er Best:-)
Meldinger: 2,201
MP Rating: 100% (2)
M&C sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.M&C sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.M&C sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.M&C sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.M&C sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.M&C sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.M&C sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.M&C sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.M&C sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.M&C sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.M&C sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrert Vis post
pøøh, jeg føler ikke akkurat for å gi seks for tiden, blir bare sint på han for han er en dust mot meg...
Og når jeg har hatt lyst, så legger han seg såååå sent at da sover jeg eller venter for at ungen skal våkne for å få pupp eller sover han, ... det passer ALDRI...
Men må du vente til han legger seg da??
Gammel 17-03-2009, 15:24   #8
Uregistrert
Gjest

Hos oss er det mannen som vil ha mindre sex. Jeg er superkåt hele tiden nesten men vi har sex kanskje 4-5 ganger i mnd. Det synes jeg er lite. Og ja det sliter på forholdet.
Jeg steller meg hver dag og ser bra ut,så skjønner ikke hvorfor det er sånn...?!!
Gammel 17-03-2009, 15:44   #9
VIP-Medlem

Lita84 sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 6,217
Blogginnlegg: 18
Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Det var jo fint å høre!!

Lita84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-03-2009, 15:47   #10
Seniormedlem

Tonjemor sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 1,786
Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.

HI har nok mye rett i det hun skriver. I de periodene hvor sexlivet fungerer bra så blomstrer forholdet vårt opp også.
Ble litt inspirert jeg nå.
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:24.