|
|
|
17-03-2009, 13:18
|
|
Gjest
|
Du som VET du gir mannen for lite sex,se her
|
|
Jeg og mannen har vært sammen i 7 år, og de siste 3 årene har vi hatt altfor for lite sex.
Jeg har ikke savnet det noe særlig, å vær travel småbarnsmamma gjør visst det med en del kvinner, men han har svanet det. Han har uttrykt det tydelig mange ganger, men jeg har ikke tatt hensyn til hans behov. Jeg mistet nok sexlysten min helt, fordi jeg hatet kroppen min. Har veid 15 kilo for mye de siste årene.
Min mann (som sikkert mange andre menn), blir småhissig og tverr når han får for lite sex, og blid, kjærlig og mer tålmodig med både meg og unger, når vi har regelmessig sex. Dette er biologisk for mannen, det er jeg sikker på. Så uttrykket "Damer gir sex for å få kjærlighet og menn gir kjærlighet for å få sex", er det litt sannhet i faktisk ;-)
For et par uker siden bestemte jeg meg:
1. Kiloene SKAL bort
2. Vi skal ha sex minst 2 ganger i uken
3. Og JEG skal ta iniativ.
Du verden for et godt samliv vi fikk over natten!!!!! Plutselig kom nærheten, flørtingen, latter, fjolling, fine sms'er, større takhøyde for hverandre, mer tålmodighet - and the list goes on.
Og så godt som det føles etterpå, å vite at jeg har tatt ansvar, jeg har tatt iniativ - det styrker virkelig selvtilliten!
Sex er livsviktig for at et parforhold skal overleve - like viktig som mat, drikke og søvn er å leve i det hele tatt.
Hilsen ei som nå har mye sex og oppfordrer andre damer til å sette i gang med det samme
Sist endret av LindaSD; 17-03-2009 kl 13:23.
|
|
|
17-03-2009, 13:26
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,726
|
Sv: Du som VET du gir mannen for lite sex,se her
|
|
Så bra at det går bedre for dere da
Det er nok noe i det at menn blir litt "snurt" uten sex.
|
17-03-2009, 13:45
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 3,662
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Frysh
Så bra at det går bedre for dere da
Det er nok noe i det at menn blir litt "snurt" uten sex.
|
det gjelder ikke bare mannfolk
Så fint at det går bedre HI
|
|
|
17-03-2009, 14:03
|
|
Gjest
|
|
|
pøøh, jeg føler ikke akkurat for å gi seks for tiden, blir bare sint på han for han er en dust mot meg...
Og når jeg har hatt lyst, så legger han seg såååå sent at da sover jeg eller venter for at ungen skal våkne for å få pupp eller sover han, ... det passer ALDRI...
|
|
|
17-03-2009, 14:56
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 1,290
|
|
|
Dette var en hyggelig tråd- rene solskinnshistorien
Jeg VET jeg gir mannen for lite sex og skulle gjerne hjulpet ham, men lysten er ikke der like ofte som hans. I løpet av 2008 hadde vi i gjennomsnitt sex 2 ganger i uka (jada mannen fører statistikk ), men det er ikke bra nok for min mann- vet egentlig ikke om han noen gang blir fornøyd. Enkelte dager har vi hatt sex 3-4 ganger og mannen er like fullt klar for en gang til
|
17-03-2009, 15:13
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Vest er Best:-)
Meldinger: 2,201
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av lollol77
Dette var en hyggelig tråd- rene solskinnshistorien
Jeg VET jeg gir mannen for lite sex og skulle gjerne hjulpet ham, men lysten er ikke der like ofte som hans. I løpet av 2008 hadde vi i gjennomsnitt sex 2 ganger i uka (jada mannen fører statistikk ), men det er ikke bra nok for min mann- vet egentlig ikke om han noen gang blir fornøyd. Enkelte dager har vi hatt sex 3-4 ganger og mannen er like fullt klar for en gang til
|
Da tenker jeg at han har et problem og ikke du... To ganger per uke er jo faktisk en god del når man er småbarnsforeldre, og 3-4 ganger per dag, wow, det må jeg si... Da skal ikke mannen din ha noe å klage på iallfall
|
17-03-2009, 15:14
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Vest er Best:-)
Meldinger: 2,201
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrert
pøøh, jeg føler ikke akkurat for å gi seks for tiden, blir bare sint på han for han er en dust mot meg...
Og når jeg har hatt lyst, så legger han seg såååå sent at da sover jeg eller venter for at ungen skal våkne for å få pupp eller sover han, ... det passer ALDRI...
|
Men må du vente til han legger seg da??
|
17-03-2009, 15:24
|
|
Gjest
|
|
|
Hos oss er det mannen som vil ha mindre sex. Jeg er superkåt hele tiden nesten men vi har sex kanskje 4-5 ganger i mnd. Det synes jeg er lite. Og ja det sliter på forholdet.
Jeg steller meg hver dag og ser bra ut,så skjønner ikke hvorfor det er sånn...?!!
|
|
|
17-03-2009, 15:44
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 6,217
|
|
|
Det var jo fint å høre!!
|
|
|
17-03-2009, 15:47
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 1,786
|
|
|
HI har nok mye rett i det hun skriver. I de periodene hvor sexlivet fungerer bra så blomstrer forholdet vårt opp også.
Ble litt inspirert jeg nå.
|
|
|
|
Stikkord
|
Ingen Tags registrert Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden. Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen. |
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:24.
|