Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Seksualitet og samliv
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-03-2009, 15:51   #11
Hovedinlegger
Gjest

Meldinger: n/a
kidoki Sv: Du som VET du gir mannen for lite sex,se her

Jeg hadde overhode ikke lyst da jeg satte i gang, både pga jeg er helt nybakt mamma, følte meg feit og fordi jeg syns han hadde oppført seg helt dust i lengre tider. Men nærheten mellom oss var borte, og vi var på vei til å bli fremmede for hverandre, og det skremte vettet av meg.

Så jenter, her gjelder det å hoppe i det selv om man ikke har lyst, ikke vente på at den ene eller andre skal legge seg,men heller knulle på sofaen når dere ser tv - og sist men ikke minst be the bigger person og ta iniativ, selv om han er dust for tiden, for har du en normalt oppegående mann er det rart hva litt sex kan fikse
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-03-2009, 16:14   #12
Uregistrert
Gjest

Sv: Du som VET du gir mannen for lite sex,se her

Sitat:
Opprinnelig postet av M&C sin mamma Vis post
Men må du vente til han legger seg da??
av praktiske grunn ja. Ellers er selvfølgelig alt mulig ;-)
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-03-2009, 17:01   #13
Supermedlem

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,121
MP Rating: 0% (0)
Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.

Synes overskriften skulle vært; Du som VET du gir PARTNEREN for lite sex, se her

Gammel 17-03-2009, 21:06   #14
Supermedlem

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 825
toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.

Men hvordan får du tid da??! Er det bare på kveldstid?

Jeg må jo innrømme at jeg ofte heller vil sette meg foran tven å strikke en å ha sex av og til. Men hjelpes så deilig det er når det er gjort! Da lurer vi alltid på hvorfor vi ikke gjør det oftere vi da...

toneiren84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-03-2009, 21:23   #15
H.I
Gjest

;) Sv: Du som VET du gir mannen for lite sex,se her

Sitat:
Opprinnelig postet av toneiren84 Vis post
Men hvordan får du tid da??! Er det bare på kveldstid?

Jeg må jo innrømme at jeg ofte heller vil sette meg foran tven å strikke en å ha sex av og til. Men hjelpes så deilig det er når det er gjort! Da lurer vi alltid på hvorfor vi ikke gjør det oftere vi da...
Vi gjør det gjerne på sofaen midt i et tv program - ungene er så små at de kommer ikke overraskende på oss. Eller vi gjør det rett før vi skal legge oss, gjerne i 11-12 tiden. Trøtt? Ja. Vil helst bare sove? Ja. Men fy søren så godt jeg sover etter på, både pga sexakten i seg selv og fordi samvittigheten og følelsen av trygghet er så god.

Og slå denne: Vi sover til og med på hvert sitt soverom for tiden pga mannen blir så trøtt av å bli vekket når jeg ammer flere ganger pr.natt med lyset på for å få det skikkelig til.

Og ja, overskriften burde gjerne inneholdt ordet PARTNEREN og ikke MANNEN, ser den ;-)
Gammel 18-03-2009, 23:05   #16
Seniormedlem

sjura83 sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: tromsø
Meldinger: 2,439
sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av lollol77 Vis post
Dette var en hyggelig tråd- rene solskinnshistorien

Jeg VET jeg gir mannen for lite sex og skulle gjerne hjulpet ham, men lysten er ikke der like ofte som hans. I løpet av 2008 hadde vi i gjennomsnitt sex 2 ganger i uka (jada mannen fører statistikk), men det er ikke bra nok for min mann- vet egentlig ikke om han noen gang blir fornøyd. Enkelte dager har vi hatt sex 3-4 ganger og mannen er like fullt klar for en gang til

Heldig du er
Gammel 18-03-2009, 23:17   #17
mjU
Supermedlem

mjU sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 1,199
mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.

Gir for lite sex? Er ikke sex både gi og motta?

"Gir mannen sex" Det høres bare teit ut. Vi lever vel ikke på 50-tallet eller?
Overskriften skulle ha vært: Du som vet du og partneren har for lite sex..
Gammel 19-03-2009, 02:01   #18
Seniormedlem

Reggius sin avatar

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 1,720
Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tonjemor Vis post
HI har nok mye rett i det hun skriver. I de periodene hvor sexlivet fungerer bra så blomstrer forholdet vårt opp også.
Ble litt inspirert jeg nå.
Me too!!

Regg.
Gammel 19-03-2009, 06:42   #19
VIP-Medlem

Dolly sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Verdalen i rogaland
Meldinger: 5,446
MP Rating: 100% (1)
Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av mjU Vis post

Det tenkte jeg og på...

Det er vel ikke bare mannen som trenger og liker sex..

...siden 19. januar 2009

Dolly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2009, 08:32   #20
Supermedlem

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 770
Frida* har et ubeskrivelig bra rykte.Frida* har et ubeskrivelig bra rykte.Frida* har et ubeskrivelig bra rykte.Frida* har et ubeskrivelig bra rykte.Frida* har et ubeskrivelig bra rykte.Frida* har et ubeskrivelig bra rykte.Frida* har et ubeskrivelig bra rykte.Frida* har et ubeskrivelig bra rykte.Frida* har et ubeskrivelig bra rykte.Frida* har et ubeskrivelig bra rykte.Frida* har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av mjU Vis post

Tenkte jeg også; rødstrømpa våknet her nå altså

Men koselig da, HI, og jeg er er helt enig med at jevnlig sex = finere forhold!

Men finnes det virkelig menn (ja, kvinner kanskje og?) som fører statistikk på sex? Jeeezus! Ble litt sjokka jeg altså...
Frida* er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:03.