|
|
|
19-03-2009, 07:37
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,132
|
Sv: Du som VET du gir mannen for lite sex,se her
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Frida*
Tenkte jeg også; rødstrømpa våknet her nå altså
Men koselig da, HI, og jeg er er helt enig med at jevnlig sex = finere forhold!
Men finnes det virkelig menn (ja, kvinner kanskje og?) som fører statistikk på sex? Jeeezus! Ble litt sjokka jeg altså...
|
Er sikkert ikke så vanskelig for de som husker den ene gangen etter jul.
|
19-03-2009, 10:34
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2005
Sted: Stjørdal
Meldinger: 2,088
|
|
|
Nå følte jeg for å skriv "sukk, jaja, så må jeg vel ha sex selv om jeg ikke har lyst jeg og, æsj, men det blir vel kanskje bedre når vi har satt i gang, kanskje..."
Men i steden skriver jeg:
JESS, det skal prøves! Og det SKAL gjennomføres
Takk for tips
Og dere som henger dere opp i overskriften, det var jo ikke den som var poenget da, det var jo solskinnshistorien til HI
|
|
|
19-03-2009, 10:35
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 771
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Kreps-77
Er sikkert ikke så vanskelig for de som husker den ene gangen etter jul.
|
Nei, det er jo sant
|
|
|
19-03-2009, 11:14
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,132
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av lille Siv
Og dere som henger dere opp i overskriften, det var jo ikke den som var poenget da, det var jo solskinnshistorien til HI
|
Gjett om jeg skjønner det, da? Men i enkelte hjem er det ikke nødvendigvis MANNEN som "får" for lite sex... Var et forsøk på humor.
|
19-03-2009, 13:01
|
|
Gjest
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrert
Hos oss er det mannen som vil ha mindre sex. Jeg er superkåt hele tiden nesten men vi har sex kanskje 4-5 ganger i mnd. Det synes jeg er lite. Og ja det sliter på forholdet.
Jeg steller meg hver dag og ser bra ut,så skjønner ikke hvorfor det er sånn...?!!
|
Sånn er det her også, og det er til å bli frustrert av.
|
|
|
19-03-2009, 14:02
|
|
Medlem
Medlem siden: Aug 2008
Sted: Slottet
Meldinger: 331
|
|
|
Jeg synes det forøvrig er utrolig at en tråd som inneholder ord som: gir, mannen og sex fortsatt ikke er slettet for lenge siden her jeg.
Jeg er helt enig med HI jeg, og synes hun virker veldig fornuftig. Jeg har selv opplevd det samme, og hørt om en hel haug av kvinner som har opplevd det.
Men det vill alltid komme noen "kvinnegruppenottar" damer med sine vanlige formaninger om at dette er fulstendig feil og at dette er et forkastelig kvinnesyn.
|
|
|
19-03-2009, 14:08
|
|
Gjest
|
|
|
Sukk.
Min første reaksjon var; å nei. Enda en ting som jeg bør gjøre, men som jeg ikke orker!
Har alt for lite sex vi også. Men etter at siste tilskudd i familien kom i fjor sommer har mannen vært mye syk, og jeg har tatt ALT husarbeidet, i tillegg til alt arbeidet med babyen, noe som inkluderer at jeg er oppe i gjennomsnitt 4 ganger pr natt fremdeles..
Vet mannen har lyst, men jeg orker ikke pr nå. I tillegg synes jeg at jeg får lite nok søvn som jeg gjør, om jeg ikke skal ligge våken 2-3 kvelder/netter i uka i et par timer "bare" fordi han skal få sitt...
Men jeg tar tråden til ettertanke og motivasjon til forandring!
|
|
|
19-03-2009, 14:13
|
|
Medlem
Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 204
|
|
|
Har også registrert den med at mannfolket er i bedre humør da det har vært mye sex..
|
|
|
19-03-2009, 19:49
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 825
|
|
|
Jeg såg en episode med Oprah hvor tema var sex og samliv. Der var det et par (slutten av 30 årene tenker jeg) som hadde hatt sex HVER DAG!! i 100 dager
Hun kunne faktisk konkludere med at det hadde gitt dem begge et helt nytt liv, og de var svææært fornøyde begge ti
Legen på sin side, sa at denne kvinnen hadde den sunneste vaginaen i hele byen
19-03-2009, 20:52
|
|
Gjest
|
|
|
Ja jeg ser den, at en overskrift som "Du som vet at du og partneren har for lite sex", har mindre 50-talls schwung over seg ;-) MEN jeg skrev dette i kampens hete, superstolt av meg selv, ut i fra mitt ståsted, som var at jeg ga mannen for lite sex. Ja, dere har selvsagt rett i at sex er noe man gir og mottar, noen man deler sammen, og mannen har saktens vært villig til å gi meg, men jeg har ikke vært villig til å gi tilbake de siste årene - derfor overskriften. Ikke noe anti-likestilling-50-tallsholdning.
Angrer litt på at jeg startet tråden anonym, for nå er jeg kjempekry for at jeg har inspirert flere og at dere leser og kommenterer innlegget.
Og ja, poenget var å dele solskinnshistorien min med dere, og å inspirere.
Nå fikk jeg lyst til å starte en søstertråd i "Knip 5 ganger nå" gaten, nemlig "Ha sex med partneren din i dag" (ikke "gi mannen din sex i dag, hihi").
|
|
|
|
|
Stikkord
|
Ingen Tags registrert Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden. Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen. |
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:33.
|