Vi byttet bhg i August, snakket da med styrer om at barnet mitt fremdeles sov i vogn. Om det var ok at vi leverte vogn slik at hun kunne fortsette å sove i sin vogn? Fikk beskjed fra styrer at det var ingen problem og at de hadde vognskur til vogna.
Etter en stund observerte jeg at vogna ikke befant seg i vognskuret, men at den stod i ganga. Antakeligvis sov snuppa i ganga der (don't know why da vi foretrakk å ha henne ute i lufta). Så ville de helst at hun sov i seng inne med babyene (noen jeg gikk motvillig med på). Vogna ble da tatt hjem og det ble oppdaget at bumperbar manglet. Tok dette opp med bhg og ble møtt med "det er ikke vårt ansvar å passe på utstyr" av de ansatte.
Jeg ble mild sagt overrasket. Bumperbar er en fast del av vår TFK på lik linje som hjulene er. Dersom det ikke er bhg sitt ansvar å passe på slikt, hvems ansvar er det da? Vi har flere ganger nevnt at vi kan være med å lete men de takker nei. Samtidig virker det noe uklart om hvorvidt de faktisk aner hva de leter etter eller ikke.
Anywho, er foreldremøte igjen i morra kl ni og da lurer jeg på å ta dette opp igjen. Dersom bhg fremdeles står på sitt, hvem kontakter man da? Oppvekstkontoret i kommunen? Eller skal jeg bare late som om dette ikke er en big deal? Overdriver jeg her?
Sosiale Bokmerker