Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Mat for store mager
Registrer Blogger NY! Markedsplassen NY! FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest Shopping
Svar

Diskusjonverktøy Visningsmodus
Gammel 11-12-2003, 12:24   #1
Isolde
Seniormedlem

Isoldes avatar

Ble medlem: Jun 2002
Meldinger: 1.642
MP Rating: 100% (2)
Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.
Hvor får jeg kjøpt cellofan til å pakke inn karameller i?

Ettersom jeg i år har planer om å lage mye av julegavene selv, b.la. brente mandler, julekonfekt, karameller, etc., hadde det vært fint å få tak i noe pent å pakke det inn i.

Hvor får jeg kjøpt cellofan; på dagligvarebutikken??

Takk for svar.
Gammel 11-12-2003, 12:54   #2
ElinM
Seniormedlem

ElinMs avatar

Ble medlem: Jul 2002
Meldinger: 1.578
MP Rating: 0% (0)
ElinM har en strålende fremtid.ElinM har en strålende fremtid.ElinM har en strålende fremtid.ElinM har en strålende fremtid.ElinM har en strålende fremtid.ElinM har en strålende fremtid.ElinM har en strålende fremtid.ElinM har en strålende fremtid.ElinM har en strålende fremtid.ElinM har en strålende fremtid.ElinM har en strålende fremtid.
Jeg har som regel kjøpt cellofan hos bokhandlere, men de kan ha i hobbybutikker også.
ElinM is offline   Svar med sitering
Gammel 11-12-2003, 12:57   #3
Katrin
Supermedlem

Katrins avatar

Ble medlem: Aug 2002
Meldinger: 858
Katrin har en strålende fremtid.Katrin har en strålende fremtid.Katrin har en strålende fremtid.Katrin har en strålende fremtid.Katrin har en strålende fremtid.Katrin har en strålende fremtid.Katrin har en strålende fremtid.Katrin har en strålende fremtid.Katrin har en strålende fremtid.Katrin har en strålende fremtid.Katrin har en strålende fremtid.
Sist jeg kjøpte cellofan gjorde jeg det i dagligvareforretningen. Det lå sammen med aluminiumsfolie, matpapir, gråpapir osv.
Katrin is offline   Svar med sitering
Gammel 11-12-2003, 20:09   #4
Nate
Supermedlem

Nates avatar

Ble medlem: Jan 2003
Meldinger: 547
Nate er et navn alle kjenner.Nate er et navn alle kjenner.Nate er et navn alle kjenner.Nate er et navn alle kjenner.Nate er et navn alle kjenner.Nate er et navn alle kjenner.Nate er et navn alle kjenner.Nate er et navn alle kjenner.Nate er et navn alle kjenner.Nate er et navn alle kjenner.Nate er et navn alle kjenner.
Hos Binders
Nate is offline   Svar med sitering
Svar

Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 03:21.