+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Mistral
    Gjest

Imse Vimse flanellsbleier til større barn (15 måneder)

Vi har brukt Imse Vimse flanellsbleier siden Harald var nesten nyfødt, og har vært veldig fornøyde med dem. Men plutselig holder de overhodet ikke tett lenger! Etter bare 2-3 timer er både bleie, ullbukse og klær våte. Og helt klesskift flere ganger om dagen er ingen slager hos en aktiv liten skrott på 15 måneder...

Vi bruker ekstra innlegg i bleiene, og problemet er det samme enten jeg tar på ham velbrukte (men "ullkurerte") eller nye ullbukser. Skjønner ikke dette... jeg har da ikke inntrykk av at han tisser så mye mer enn før?

Er det andre som har erfaringer - gode eller dårlige - med Imse Vimse til større barn?

Høst
    Gjest

Sv: Imse Vimse flanellsbleier til større barn (15 måneder)

Har ingen erfaringer, men mener da at det er noen her inne som bruker disse?

Dytter litt, og håper vedkommende oppdager denne....

Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    snusmumrik sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    København
    Meldinger
    102

Jeg er også veldig interessert i å høre om noen her inne har erfaringer, for jeg har nettopp bestilt noen enkle bleier av forskjellig type, blant annet imse vimses flannellsbleie, som jeg har tenkt at vi skal ta i bruk når Alva skal i barnehage og altså litt eldre (vi bruker nemlig brettebleier foreløpig).
    Snusmumrik
    (ALVA kom 05.05.05 på Riget i København)

Mistral
    Gjest

Ingen?

Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
  • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine