+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Evangelina
    Gjest

Question Veslemor vil ikke sove!! (alene, vil si...)

Lilljenta mi har frem til nå (11 mndr) vært kjempeflink og sovit hele natt igjennom. Hun har våknet et par ganger i ny og ne, men har alltid vært lett å få til å sove igjen...

Så plutselig skjedde det!
    Hun våknet midt på natta og det tok to timer å få henne til å sove igjen! Siden er det blitt verre og verre, og jeg har kapitulert å latt henne sove i dobbeltsenga, jeg. Sikkert ikke etter Helsestasjonens anbefaling, men...Klarer jo ikke å se det lille rødgråtne fjeset og høre når hun hikster "MamamamaMAMAMAMAAAA!!!!!" Kommer hun ned i senga vår, krøller hun sammen den lille pysjkroppen sin til en liten frosk og sovner med rompa i været på 2 sekunder...Selvfølgelig.

Jeg synes jo bare det er koselig å ha henne i senga, men nå har det seg sånn at hun har våknet tidligere og tidligere og ikke gått å roe ned. Om dagen sover hun heller ikke gjerne selv. Går vi tur går det fint, men å sove innendørs i vogna synes hun bare er tull. Bare ler å prøverå klatre ut av den, hun...Hvis jeg derimot tar meg en høneblund sammen med Veslemor, sovner hun så snart hun lagt ned hodet på armen min...

Er dette en separasjonsangst-fase, tror dere? Det hender også om dagen at hun nekter å gi slipp på meg, tviholder i benet mitt og bare vil opp. Da har jeg tatt henne i bæaresele inemellom. Det er det eneste som hjelper. Og jeg må jo få laget mat, da...

Vi prøvde lenge å få henne til å sove selv i senga si på eget rom så jeg har ikke latt henne sove i senga vår hele tiden, hvis det nå er noen som tror det (...men forresten er det så feil og sove sammen med barnet sitt, da?) Og det er først i det siste det har blitt problemer.

Jaa, lurer på hva dere synes vi skal gjøre og om det er flere derute med små "mammadatter", jeg...?

Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Fluke sin avatar
    Medlem siden
    May 2002
    Meldinger
    4,674
    Hei.

Kan ikke gi deg noe svar, men "dytter denne opp" så kanskje andre kan svare deg...
    -Fluke (Gutt 2002)

Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
  • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine