+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 8 av 8

Diskusjon: Er Hun Bortskjemt?

Princess
    Gjest

Er Hun Bortskjemt?

MIN LILLE TULLE, BABYEN SOM JEG KALLER HENNE, MEN NÅ BLIR HUN JO 1 ÅR OM 5 DAGER. SNILL SOM ET LAM OG SOVER HVER NATT HAR HUN ALLTID GJORT, MEN NÅ VÅKNER HUN ET PAR GANGER OM NATTEN OG VIL HA PUPP, JEG GIR HENNE MORSMELK TIL ALLE MÅLTIDER OGSÅ NÅR HUN VÅKNER OM NATTEN OG VIL HA. JEG VET JEG IKKE MÅ GI HENNE GEVINST FOR Å VÅKNE, MEN KLARER IKKE LA VÆRE NÅR HUN GRÅTER! ETTERPÅ SOVNER VI LETT, JEG STÅR SELVFØLGELIG IKKE OPP! HÅPER PÅ NOEN TIPS OG GODE RÅD?

Anin
    Gjest
    Litt bortsjemt kansje?
    Vi ga Ida Louise vann på natta når hun våkna vi..da ble det fort slutt på natt servering.

Jeg vet det er vanskelig når de skriker... .....man får vondt langt inni hjerterota... men , nå som vi har slutta , (og etter noen netter med skrik) så sover vi alle godt heele natten!! det er godt det!!

Sander's mamma
    Gjest
    HUn bør nok få vann når hun våkner om natten, da blir det nok fort slutt.
    Det er jo også best for tennene, for det er masse sukker i morsmelk også.
    Ønsker dere lykke til, vet det ikke er lett. Men det tar som oftest ikke mer en et par netter og så er det over.

LindaN
    Gjest
    Hvis du ikke synes det er noe problem å amme henne på natta, så er det ikke noe problem Du trenger ikke bekymre deg for at andre synes hun er bortskjemt, sålenge dere begge trives med den ordningen dere har....

..........synes jeg

Klompen
    Gjest
    Tror det er lurt å gi henne vann, det gjør vi med lillegutt når han våkner om natta. Dersom du har en mann i huset så la han ta seg av henne, da tar det ikke lang tid før dette er slutt. (Ja det er forferdelig å høre at de

Klompen

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    heldiggrisen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2002
    Sted
    Solbergelva
    Meldinger
    897
    Pøh! Det får Phillip også Men jeg har bestemt at det ikke skal være kos, så jeg setter meg opp io senga med lyset på og legger han ned i gjen når han er ferdig med å spise

Når jeg gjorde våknet han bare to ganger om natta....

Siden hun har vært så flink til å sove, er det sikkert tenner på gang Jeg ville sett det ann, så lenge det ikke plager deg gjør det vel ikke noe....
    Mamma`n til

02 05 06

VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    ~Froggie~ sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2002
    Sted
    Stavanger
    Meldinger
    5,611
    Blogginnlegg
    1
    Kos deg så lenge du kan...og så lenge du synes det er greit selv.

Storesøster 280202 og lillesøster 090104.

dagmar
    Gjest
    Kan ikke skjønne at det er noe problem dersom du selv trives med det. Hvis ikke er det en annen sak.

Dagmar

Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
  • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine