+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 6 av 6
  1. #1
    Uregistrert
    Gjest

    Veeeeldig tidlige graviditetstegn??

    Jeg hadde ubeskyttet sex for seks dager siden, nå har puppene blitt kjempeømme, og kan faktisk presse ut hvit "melk" fra den venstre puppen. Er over fire år siden jeg sluttet å amme, og har ikke kunnet presse ut noe melk på årevis. Er det virkelig mulig å kjenne det så tidlig, om man er gravid??

  2. #2
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    suupaahGirl sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Vestlandet
    Meldinger
    1,212

    Sv: Veeeeldig tidlige graviditetstegn??

    Ehm..nei, det tror jeg neppe. Om du feks hadde EL for 6 dager siden (den dagen du hadde ubeskyttet sex) så tar det noen dager før egget fester seg. Så tar det jo litt tid før kroppen blir obs på at man faktisk er gravid...nei, dette er nok ikke graviditetstegn. kanskje tanta som er på veg??!
    07
    09

  3. #3
    Uregistrert
    Gjest

    Sv: Veeeeldig tidlige graviditetstegn??

    Har aldri hatt melk i puppene før en mens,også er det jo bare det ene.
    Vet det høres rart ut og at ingen av dere kan gjette om jeg er gravid eller ikke. Er som om jeg kan kjenne på hele kroppen at noe er på gang. Blir helt satt ut av dette.
    Er det virkelig ingen her inne som har hatt det på samme måte?

  4. #4
    Æresmedlem
    Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Berta sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2002
    Meldinger
    18,929

    Sv: Veeeeldig tidlige graviditetstegn??

    Nei, ikke hatt det på samme måte men har hatt egg som har festet seg 5 dager etter EL og kjent festesmerter og vokse- og strekkesmerter fra dag 5 etter EL. Noen få dager seinere kom kvalmen.

  5. #5
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Rhiina sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Trondheim
    Meldinger
    2,767

    Sv: Veeeeldig tidlige graviditetstegn??

    Med nr 2 hadde jeg festedipp på dag 8 etter EL og ble kvalm i fra dag 12 etter eggløsningen.

    Men egget festet seg som regel rundt 1 uke etter eggløsning. Så jeg syns det virker litt tidlig at kroppen din allerede nå skal få gravid tegn. Men man kan jo aldri vite da.

    Lykke til!
    februar 05 ~ mars 07

  6. #6
    Uregistrer
    Gjest

    Sv: Veeeeldig tidlige graviditetstegn??

    Sitat Opprinnelig postet av Uregistrert Vis post
    Jeg hadde ubeskyttet sex for seks dager siden, nå har puppene blitt kjempeømme, og kan faktisk presse ut hvit "melk" fra den venstre puppen. Er over fire år siden jeg sluttet å amme, og har ikke kunnet presse ut noe melk på årevis. Er det virkelig mulig å kjenne det så tidlig, om man er gravid??


    Var du gravid? Jeg har de samme symptomene nå.. Fått råmelk i begge puppene, fikk det rundt en uke etter eggløsning..lurer veldig...

+ Svar på diskusjon

Stikkord for denne diskusjonen

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

  • Du kan starte nye diskusjoner
  • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine