Poden skal begynne på skolen til høsten, og jeg lurer på hva han skal ha på seg første skoledag.
Er det vanlig at de pynter seg? Eller er det mest litt pene hverdagsklær?
Kjedelig å bomme helt på klesdrakten denne dagen...
Poden skal begynne på skolen til høsten, og jeg lurer på hva han skal ha på seg første skoledag.
Er det vanlig at de pynter seg? Eller er det mest litt pene hverdagsklær?
Kjedelig å bomme helt på klesdrakten denne dagen...
PINGU-mamma
Storeprins 2003 & Lilleprins 2008
Her tror jeg vi går for pene hverdagsklær. Tenkte han skulle få noe nytt som han får handle selv. En pen dongeribukse og genser.
Mamma til -03 og -06
Nei vi har ikke pyntet våres barn. De gikk i rene, pene klær men ikke noe "17 mai" greier liksom.
-96 -99-03
Litt pene hverdagsklær.
Storesøster i huset hadde en ny "hverdagskjole" på første skoledag.
Nå har jeg førsteklassing igjen, og han skal få ny hverdagsbukse og genser til første skoledag.
MØ SJÆL!
Hos oss var det veldig forskjellig, noen jenter i skikkelige finkjoler, mens noen hadde slitt treningstøy. Jenta vår hadde en nokså fin "hverdagskjole" eller sommerkjole på seg.
- myra
Pene hverdagsklær.
Storbror hadde på seg en dongeribukse og en fin pique-tskjorte.
Og det var noenlunne slik de fleste guttene var kledd, mens jentene hadde sommerkjoler på seg.
Midnight lille K -09 og store D -02
Kommer nok til å pynte 1. klassingen litt ekstra 1. skoledag. Hun får sikkert en ny kjole til dagen (men ikke finkjole).
Da stesønn begynte på skolen hadde han nye klær; dongeribukse, skjorte og nye joggesko.
xJuliane og jentene.
feb -03,mars -07, mai-09
Det er en spesiell dag og jeg synes den bør markeres. Vil nok gå for pene hverdagsklær, altså ikke overpyntet, men noe nytt og relativt fint tøy. Bør gjøre litt ekstra stas på de
Storebror juli 2005 og lillesøster januar 2007
Sosiale Bokmerker