Minsten på 4 er så utrolig sliten. Legger seg 19-1930 og sovner i løpet av 5 min. Må stort sett vekkes om morgenen. I barnehagen har de reagert på at han er så slapp, kan finne på å legge seg ned på gulvet mens han er på tur for å hente noe. Går i en døs hele ettermiddagen også, og er klar til å legges rundt barne-tv. Han hadde en periode i høst hvor det var på samme viset. Legen konkluderte med jernmangel ut fra blodprøver og han gikk ganske lenge på neofer. Formen ble bedre, men han fortsatte på neofer en stund til. Nå er det på samme viset igjen. Har bestilt time hos legen til han, og vi har startet opp med neofer igjen. Jeg klarer ikke helt å slå meg til ro med at det skal være kun jernmangel... Kan virkelig jernlageret tømmes så kjapt etter å ha blitt fylt opp igjen? Max 2 mnd har han vært i fin form.
Han har også lymfeknuter på halsen. De har vært der i hvertfall 2 år. Legen har sett på de tidligere og sagt at de er innenfor normalen. Han har også fått en under armen. Den er ganske stor, ser den lett om han strekker armene i været.
Liker ikke å ha en gutt som er så slapp. Er så redd det skal være noe alvorlig som de ikke oppdager...
Sosiale Bokmerker