Aner ikke hva jeg skal kjøpe til tanteungen på 6-7 år. Han er veldig opptatt av star wars. Har kjøpt en metall matboks med starwars, men er nødt til å ha noe sammens med dette.
Noen som har gode forslag??
Aner ikke hva jeg skal kjøpe til tanteungen på 6-7 år. Han er veldig opptatt av star wars. Har kjøpt en metall matboks med starwars, men er nødt til å ha noe sammens med dette.
Noen som har gode forslag??
Snuppa 04Lillemann 07
Star Wars Lego Ellers slår alltid Lego godt an både hos poden og kompisene hans
Klem fra Suzie Q
Frøken Snupp Sprettkanort født 2002
Unge herr Super Sprettkanort født 2004
MikroMini Sprettkanort termin 6.9.2012
Jo, men han har så mye av det, vanskelig å finne et sett som han ikke har fra før tror jeg...kanskje jeg må forhøre meg litt....vi skal møte han i morgen.
Snuppa 04Lillemann 07
Lego er alltid en sikker vinner, ja!!
Min gutt på 5 1/2 har aldri før interessert seg for Playmo, men har fått litt i gave bla og så har jeg samlet alt i en kasse og vips - nå er det nesten mer populært enn lego for tiden.
Så har det kommet noe nytt som heter Beyblade, eller noe sånt. Noen dingser man skal snurre med en pinne.......Populært blandt gutta i barnehagen når det er ha-med-dag.
Så lenge det er noe gutte-ting fra lekebutikken slår det an uansett, tror jeg.
Sist endret av Simane; 21-09-2011 kl 06:53
2006 2008
Når man er ung, lengter man ut.
Når man er gammel, lengter man hjem.
Lego star wars spill? Ellers finner du garantert alle mulige star wars effekter og klær på ebay, t-skjorter kan det også hende at de har på play.com. Beyblade er populært her også.
Hvis du vil ha tips om noe helt annet så er Alias et veldig artig spill, samme med Operation (helt ulike kategorier).
♥Lykke kommer i mange størrelser!♥
~ ~ Vennligst forstyrr! ~ ~
Lego spill, Beyblade, Ninjago lego, Star Wars lego.
05
08
Han sa i dag at han ønsket seg fotball spill, sånn type digert som man sitter på hver sin side og spiller.... Var jo rimelig dyrt da.... 700 kr på lekebutikken her.... Om noen vet om bedre tilbud, så rop ut!!!
Snuppa 04Lillemann 07
Okei, da har jeg fått vite at han ønsker seg Beyblade. Han ønsket seg både blades og en sånn "skyter", så nå trenger jeg hjelp fra dere med litt eldre barn som faktisk har sånne her greier...det har ikke blitt populært i vårt hus enda.....Hva skal man gå for? Gjerne med linker til hva som er bra!!
Snuppa 04Lillemann 07
Min sønn er enda liten, men en venninne har sagt at det omtrent er et must med bane til beyblade så den ikke ødelegger parketten. Tror beyblade koster rundt 150 kr.
05
08
Han hadde bane.
Snuppa 04Lillemann 07
En enkel pakke med Beyblade koster ca 179,- Det er to stk med sånn pinne til å snurre dem rundt med.
Link til Toy s Rus:
http://www.toysrus.no/SearchResult.aspx?q=Beyblade
2006 2008
Når man er ung, lengter man ut.
Når man er gammel, lengter man hjem.
Okei, men hva med sånn utskyter?? Hva er bra??
Snuppa 04Lillemann 07
Sosiale Bokmerker