Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Søvn

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-09-2002, 08:57   #11
Seniormedlem

sisle sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 2,806
MP Rating: 0% (0)
sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.
Tror ikke det er så farlig jeg.... Her er det også en som elsker å ligge oppå dyna. Men så var vi på hytta, der det var betydelig kaldere - og hvem sov UNDER dyna hele natta, alle nettene

Så kanskje er det rett og slett slik at de sparker av dyna fordi det er for varmt?

Og - slutt å skru opp varmen på sovrommet til badstue! Er det noe jeg blir forkjøla av så er det det..... (har vært på ferie sammen med en venninne som MÅ sove i ca +30 grader - våkna hver morgen i åndenød og dundrende hodepine jeg.... )

Når det gjelder brus - så finnes det vel kun Cola Light??
sisle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-09-2002, 23:09   #12
Supermedlem

Philomène sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Bærum
Meldinger: 898
Philomène er fantastisk mot andre.Philomène er fantastisk mot andre.Philomène er fantastisk mot andre.Philomène er fantastisk mot andre.Philomène er fantastisk mot andre.Philomène er fantastisk mot andre.Philomène er fantastisk mot andre.Philomène er fantastisk mot andre.Philomène er fantastisk mot andre.Philomène er fantastisk mot andre.Philomène er fantastisk mot andre.
Før jeg legger meg så re jeg opp dyna oppå dem, og that's it.
Det er meget kaldt i deres rom, så om kvelden står varmeovn på (da blir det 19 grader), de har vanlig pysj+ vanlig sokker (som de sparker av som regel )

...så hva var problemet? Å ja, jeg drikker IKKE brus jeg alstå. Vann eller vin. Eller øl. Skål.
Gammel 27-09-2002, 11:40   #13
Supermedlem

Malinkk sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Forblåst by
Meldinger: 1,476
MP Rating: 100% (1)
Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.
Litt mer klær kanskje?

Jeg har også en liten dynesparker. Maja har fått stordyne nå og selv om hun ikke sover under dyna med hele kroppen er dyna så stor at hun nesten må ha litt over seg hvis hun skal få plass i senga.

Men jeg tror kanskje jeg skal ta lue på henne om natta når det blir kaldere. Så veldig hårfager er hun jo ikke enda og gjennom hodet mister man jo mye varme. Moren min har gjennomgått cellegiftbehandling og i perioder var hun helt skallete. Hun fortalte at det var iskaldt å sove uten lue, selv på sommeren (bor i nordnorge,da men..)

Ellers har Maja nøstebarns pysj og hjemmestrikka ullundertøy. Alikevel hender det at hun er litt kald. Så kanskje eneste løsninga er mere klær?

Husbloggen min http://hammerogmalekost.blogspot.com/
Malinkk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-09-2002, 11:39   #14
VIP-Medlem

Acsa sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Nittedal
Meldinger: 5,442
Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.Acsa har en strålende fremtid.
Ylva bruker Nøstebarns ullpysj når det er kaldt. Hun har aldri villet ha dyne, hun har et ullteppe som jeg heklet til henne før hun ble født, og det har hun over seg hver natt. Det er vanskligere å sparke av seg et teppe som former seg etter kroppen, enn en dyne.

Hmmm... er ikke Ronja litt mindre enn Ylva, eller er det bare noe jeg innbiller meg? Ylva har akkurat vokst ut av en ullpysj, vil dere låne?
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:13.