Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Spørsmål fra SnartMammaer

Vis resultat: Hvordan var din igangsatte fødsel?moden/ikke moden/hasteks/. Flere valg er mulig!
Moden, og den vaginale fødselen var en positiv opplevelse 18 32.14%
Moden, men den vaginale fødselen var en negativ opplevelse 5 8.93%
Ikke moden, men den vaginale fødselen var en positiv opplevelse 21 37.50%
Ikke moden, og den vaginale fødselen var en negativ opplevelse 5 8.93%
Igangsettingen førte til hastekeisersnitt 11 19.64%
Jeg ville vurdert igangsetting igjen med neste barn hvis det ble aktuelt 14 25.00%
Flervalgs spørreundersøkelse Velgere: 56. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-03-2009, 10:02   #1
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 8
MP Rating: 0% (0)
Mierin er fantastisk mot andre.Mierin er fantastisk mot andre.Mierin er fantastisk mot andre.Mierin er fantastisk mot andre.Mierin er fantastisk mot andre.Mierin er fantastisk mot andre.Mierin er fantastisk mot andre.Mierin er fantastisk mot andre.Mierin er fantastisk mot andre.Mierin er fantastisk mot andre.Mierin er fantastisk mot andre.
Dere som ble satt igang/indusert-hvordan var fødselsopplevelsen?

Pga av stort barn ser det ut til at jeg muligens må vurderes for induksjon før termindato. Jeg har googlet rundt på nettet og bare funnet negative opplevelser og info om økt risiko for ks ved å settes i gang. Dette skremmer meg og jeg lurer litt på andres erfaringer...Blir kjempeglad hvis dere svarer på spørrisen og gjerne utbroderer litt under også. Spesielt om du ville vurdert igangsetting på nytt hvis du fikk valget.

Spørsmålet er derfor "Var du moden når du ble satt igang og hadde du en positiv fødselsopplevelse?"
Mierin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:06.