Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Sykdom, plager og skader

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-12-2008, 22:42   #11
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: På øya
Meldinger: 9,101
MP Rating: 100% (1)
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noe mot diaré?

hva om du tar noen dråper blåbærsaft oppi den blandingen da, Monen?
Gammel 28-12-2008, 22:49   #12
VIP-Medlem

millact sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 8,641
MP Rating: 100% (2)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Monen Vis post
Men det er ikke alltid hun vil ha den..
Det skjønner jeg godt! De smaker pyton.
Gammel 28-12-2008, 23:16   #13
Moderator

Monen sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Lier
Meldinger: 1,396
MP Rating: 0% (0)
Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av silkepels Vis post
hva om du tar noen dråper blåbærsaft oppi den blandingen da, Monen?
Ja, lurte litt på om jeg skulle gjøre det! Sto på blandingen at man kunne tilsette bittelitt saft..

Sitat:
Opprinnelig postet av millact Vis post
Det skjønner jeg godt! De smaker pyton.
Jeg fikk helt sjokk første gang vi ga henne det, for hun slukte det i seg og lagde skikkelig koselyder! Lurer på om hun på en måte merket at kroppen trengte det? Man får jo ofte lyst på ting kroppen mangler..
Gammel 28-12-2008, 23:29   #14
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: På øya
Meldinger: 9,101
MP Rating: 100% (1)
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Man får jo ofte lyst på ting kroppen mangler..
Da lurer jeg på hva jeg lider av, siden jeg har lyst på godteri bestandig...

Hehe
Gammel 29-12-2008, 11:01   #15
Moderator

Monen sin avatar

Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av silkepels Vis post
Da lurer jeg på hva jeg lider av, siden jeg har lyst på godteri bestandig...

Hehe
Tror vi må ha sukkermangel, silkepels
Gammel 29-12-2008, 15:02   #16
Supermedlem

Mamacita sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Drammen
Meldinger: 918
Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg kokte bare gulrøtter, min helsesøster sa ren gulrotmos, men når han var på bedringens vei blanet jeg med litt risgrøt.

Blåbærsaft blandet jeg bare som jeg ville ha hatt selv, bare litt svakere. Kjøpte vanlig på butikken. Kan jo som andre her foreslo blande "gempulver" i blåbærsaften.

Når hun åpenbart får i seg litt lite av både væske og kalorier, tror jeg ikke litt sukker fra safta er noe skadelig.

Mamacita er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-12-2008, 16:09   #17
Kii
Supermedlem

Kii sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Eidsvåg
Meldinger: 1,495
Kii har et ubeskrivelig bra rykte.Kii har et ubeskrivelig bra rykte.Kii har et ubeskrivelig bra rykte.Kii har et ubeskrivelig bra rykte.Kii har et ubeskrivelig bra rykte.Kii har et ubeskrivelig bra rykte.Kii har et ubeskrivelig bra rykte.Kii har et ubeskrivelig bra rykte.Kii har et ubeskrivelig bra rykte.Kii har et ubeskrivelig bra rykte.Kii har et ubeskrivelig bra rykte.

Det finnes jo også blåbær fruktmos å få kjøpt. Du kan jo prøve å gi henne det?

Kii er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-12-2008, 20:33   #18
Moderator

Monen sin avatar

Tusen takk for tips og råd alle sammen! Hun har fått litt lysakupunktur av mamma de siste dagene, om det var det som hjalp vet jeg ikke, men nå er hun fin heldigvis
Gammel 29-12-2008, 21:01   #19
Supermedlem

Mamae sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,222
Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.

Blåbærsaft,loff med leverpostei eller noe annet som inneholder små mengder salt.
(viktig å få i henne litt salt,slik at vannet i kroppen\avføringen får bunnet seg)

Håper lillesnuppa snart blir frisk
Gammel 29-12-2008, 21:05   #20
Supermedlem

Mamae sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,222
Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.Mamae har en strålende fremtid.

Sitat:
Tusen takk for tips og råd alle sammen! Hun har fått litt lysakupunktur av mamma de siste dagene, om det var det som hjalp vet jeg ikke, men nå er hun fin heldigvis
Så ikke det siste innlegget dit jeg

Men godt at hun er bra nå

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:29.