Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Tvillinger og trillinger

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-05-2008, 16:44   #1
Medlem

Jenta83 sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 292
MP Rating: 0% (0)
Jenta83 har mye å være stolt av.Jenta83 har mye å være stolt av.Jenta83 har mye å være stolt av.Jenta83 har mye å være stolt av.Jenta83 har mye å være stolt av.Jenta83 har mye å være stolt av.Jenta83 har mye å være stolt av.Jenta83 har mye å være stolt av.Jenta83 har mye å være stolt av.Jenta83 har mye å være stolt av.Jenta83 har mye å være stolt av.
Tvillingmamma?

Hei

Er det andre tvilling/trillingmammer her? Vet de fleste er på dobbel glede, men jeg kommer meg liksom aldri inn der Så jeg lurte på hvem flere enn meg på NM som har fått mer enn et barn om gangen?
Gammel 04-05-2008, 17:28   #2
Medlem

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 107
Maysen har mye å være stolt av.Maysen har mye å være stolt av.Maysen har mye å være stolt av.Maysen har mye å være stolt av.Maysen har mye å være stolt av.Maysen har mye å være stolt av.Maysen har mye å være stolt av.Maysen har mye å være stolt av.Maysen har mye å være stolt av.Maysen har mye å være stolt av.Maysen har mye å være stolt av.
Sv: Tvillingmamma?

Er her jeg....Litt sånn innimellom i alle fall.
Fikk tvillinger i august 2007.
en gutt og ei jente.

Maysen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-05-2008, 18:35   #3
Medlem

Medlem siden: Mar 2008
Sted: nordland
Meldinger: 116
MP Rating: 100% (1)
tvillingmamma84 har mye å være stolt av.tvillingmamma84 har mye å være stolt av.tvillingmamma84 har mye å være stolt av.tvillingmamma84 har mye å være stolt av.tvillingmamma84 har mye å være stolt av.tvillingmamma84 har mye å være stolt av.tvillingmamma84 har mye å være stolt av.tvillingmamma84 har mye å være stolt av.tvillingmamma84 har mye å være stolt av.tvillingmamma84 har mye å være stolt av.tvillingmamma84 har mye å være stolt av.

Jeg har to gutter på 2 år (feb 06)

E ikke så veldig aktiv og skriv her... hehe
tvillingmamma84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-05-2008, 21:16   #4
Medlem

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 51
Twinnie er som en lysfontene.Twinnie er som en lysfontene.Twinnie er som en lysfontene.Twinnie er som en lysfontene.Twinnie er som en lysfontene.Twinnie er som en lysfontene.Twinnie er som en lysfontene.Twinnie er som en lysfontene.Twinnie er som en lysfontene.Twinnie er som en lysfontene.Twinnie er som en lysfontene.

Hei hei,
fikk to gutter i oktober 2007
Gammel 04-05-2008, 22:01   #5
Medlem

Jenta83 sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 292
Jenta83 har mye å være stolt av.Jenta83 har mye å være stolt av.Jenta83 har mye å være stolt av.Jenta83 har mye å være stolt av.Jenta83 har mye å være stolt av.Jenta83 har mye å være stolt av.Jenta83 har mye å være stolt av.Jenta83 har mye å være stolt av.Jenta83 har mye å være stolt av.Jenta83 har mye å være stolt av.Jenta83 har mye å være stolt av.

Jeg ble mamma til to små jenter 3 januar 2008. Jentene mine kom syv og en halv uke for tidlig, men har kommet seg veldig. Nå er de fire måneder og veier 6kg, og har en helt enorm vekstkurve. Veide bare 1600 og 1800 gram da de kom, så de var virkelig små...
Gammel 04-05-2008, 22:40   #6
Medlem

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 51
Twinnie er som en lysfontene.Twinnie er som en lysfontene.Twinnie er som en lysfontene.Twinnie er som en lysfontene.Twinnie er som en lysfontene.Twinnie er som en lysfontene.Twinnie er som en lysfontene.Twinnie er som en lysfontene.Twinnie er som en lysfontene.Twinnie er som en lysfontene.Twinnie er som en lysfontene.

Guttene mine kom 5 uker for tidlig, hvor minstemann bare var 1900 (gikk ned til 1750).. det tror det er skjedd et transfusjonssyndrom underveis (noe som er sjeldent blant toeggede) siden de har vært jevnstore hele tiden. Minsten vokste bra han også når han først satte i gang og nå ligger han innenfor "normalen". Rart å se på prematur klærne hans nå (nesten litt vemodig), men godt det har gått så bra som det har gjort, men slitsomt har det definitivt vært å komme seg hit!
Gammel 23-05-2008, 14:31   #7
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Østlandet
Meldinger: 8
Mai07 er som en lysfontene.Mai07 er som en lysfontene.Mai07 er som en lysfontene.Mai07 er som en lysfontene.Mai07 er som en lysfontene.Mai07 er som en lysfontene.Mai07 er som en lysfontene.Mai07 er som en lysfontene.Mai07 er som en lysfontene.Mai07 er som en lysfontene.Mai07 er som en lysfontene.

Jeg er her inne med jevne mellomrom og leser, men har ikke vært så aktiv.

Jeg fikk en gutt og en jente 22. januar i år. Da veide de 3340 og 3245, så de var store til og være tvillinger. De kom en uke før termin. Nå er de fire mnd, og veier 6 kg. Synes det blir morsommere med de for hver dag som går. Nå smiler og ler de, og det er noe nytt hver dag. Og så er det mye mindre grining enn det har vært.
Gammel 27-05-2008, 23:14   #8
Medlem

regmo sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: vestfold
Meldinger: 195
regmo er en kommende stjerne på ryktebørsen.regmo er en kommende stjerne på ryktebørsen.regmo er en kommende stjerne på ryktebørsen.regmo er en kommende stjerne på ryktebørsen.regmo er en kommende stjerne på ryktebørsen.regmo er en kommende stjerne på ryktebørsen.regmo er en kommende stjerne på ryktebørsen.regmo er en kommende stjerne på ryktebørsen.regmo er en kommende stjerne på ryktebørsen.regmo er en kommende stjerne på ryktebørsen.regmo er en kommende stjerne på ryktebørsen.

hei jeg fikk tvillinger i desember 07. en gutt og ei jente noah var 2640g og thea var 2960g og var 47 cm lange
regmo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-05-2008, 22:58   #9
Supermedlem

Jeanine79 sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,066
Jeanine79 har en strålende fremtid.Jeanine79 har en strålende fremtid.Jeanine79 har en strålende fremtid.Jeanine79 har en strålende fremtid.Jeanine79 har en strålende fremtid.Jeanine79 har en strålende fremtid.Jeanine79 har en strålende fremtid.Jeanine79 har en strålende fremtid.Jeanine79 har en strålende fremtid.Jeanine79 har en strålende fremtid.Jeanine79 har en strålende fremtid.

Jeg er her også! Har to gutter født april 07! skal være delvis hjemme med dem ett år til, så dersom noen bor i nærheten og vil komme å "leke" så er det bare å si ifra!
Gammel 26-06-2008, 10:17   #10
Medlem

Keppeling sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 361
Keppeling er fantastisk mot andre.Keppeling er fantastisk mot andre.Keppeling er fantastisk mot andre.Keppeling er fantastisk mot andre.Keppeling er fantastisk mot andre.Keppeling er fantastisk mot andre.Keppeling er fantastisk mot andre.Keppeling er fantastisk mot andre.Keppeling er fantastisk mot andre.Keppeling er fantastisk mot andre.Keppeling er fantastisk mot andre.

Er her ikke så ofte, men det hender da at jeg titter innom
Har en gutt og en jente som er 1 mnd gamle. De ble født en uke før termin og veide 2590g og 3050g. Det er liv i heimen om dagen

regmo: så fine navn barna dine har!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:04.