Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Tvillinger og trillinger

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-07-2008, 18:51   #11
Seniormedlem

Medlem siden: May 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,652
MP Rating: 0% (0)
Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tvillingmamma?

Titter inn her, jeg også.

Fikk to gutter 14/6-08.
De kom i uke 35+5 og var 2725 g og 49 cm og 2630 g og 47 cm.
Gutta var friske og raske og klarte seg fint uten noe form for hjelp.
Meg var det verre med, da ks ble foretatt pga svangerskapsforgiftning og hjertesvikt. Men, etter noen uker på sykehus var alt under kontroll og vi kunne reise hjem til storebror og pappan som ventet noe enormt.

Elsie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-07-2008, 21:53   #12
Medlem

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 124
Felixa er et navn alle kjenner.Felixa er et navn alle kjenner.Felixa er et navn alle kjenner.Felixa er et navn alle kjenner.Felixa er et navn alle kjenner.Felixa er et navn alle kjenner.Felixa er et navn alle kjenner.Felixa er et navn alle kjenner.Felixa er et navn alle kjenner.Felixa er et navn alle kjenner.Felixa er et navn alle kjenner.

Hei!

Jeg er ikke her så veldig ofte, blir mest DG.
Mine gutter er født i april 07.
Gammel 21-03-2009, 21:34   #13
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2008
Meldinger: 2
MP Rating: 100% (1)
totuller er en ukjent størrelse akkurat nå.

har to jenter født16 september 08, men er nok mest på DG
Gammel 21-03-2009, 21:49   #14
VIP-Medlem

Sannemor sin avatar

Medlem siden: May 2003
Meldinger: 8,054
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Mine tvillinger kom 1. desember og var 2890 og 2435 gram.
Gammel 22-03-2009, 00:27   #15
Supermedlem

Teeny sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 968
MP Rating: 100% (1)
Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.

..og min gutt og jente kom 16. desember og veide 2120 og 2070 gr (uke 34)

~I breastfeed because I couldn't produce enough formula~
Teeny er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-04-2009, 09:02   #16
Medlem

Melin sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 314
Melin har mye å være stolt av.Melin har mye å være stolt av.Melin har mye å være stolt av.Melin har mye å være stolt av.Melin har mye å være stolt av.Melin har mye å være stolt av.Melin har mye å være stolt av.Melin har mye å være stolt av.Melin har mye å være stolt av.Melin har mye å være stolt av.Melin har mye å være stolt av.

Jeg fikk to prinsesser 01.03.08.
Store jenter, 2848g/46cm og 3746/52cm.
De aktive som bare det, løper rundt her og herjer vilt.

Melin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:50.