Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Unge mødre
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-11-2009, 00:05   #11
Medlem

Fluen sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Akershus
Meldinger: 335
Blogginnlegg: 11
MP Rating: 0% (0)
Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: November

Hehe, snudd døgn hørtes kjent ut Lisbeth

Her har søndagen bare løpt fra meg.. Fått kosa meg litt med Theamin da, men for det meste vært hos mormor. Hun er litt dårligere nå, så er nok ikke lenge igjen..

Økonomien vår er en vits om dagen, og jeg taper så mye på tilretteleggingen på jobben Men har rukket å levere en timeliste jeg hadde glemt da, med tre ekstra nattevakter, som kommer på desemberlønna. Det hjelper hvertfall ltt. Og siden vi da er nesten ferdige med julegavene, så kan vi kanskje komme litt mer ajour igjen da. Men ser nå at vi har tatt oss litt van over hodet med den sydenturen altså Fatter ikke hvor vi skal finne pengene til det, men nå er jo allerede halve turen betalt.
Siden ting er så som så om dagen, så jobber jeg alt jeg kan, og "heldigvis" er det noe sykdom på jobben for tiden. Så i morgen skal jeg jobbe tredje ekstra kveld på først uka tilbake i jobb DA skal hvertfall ikke sjefen min klage på at gravide er negativt for jobben
Det som er dumt, er at jeg nå har 3 kvelder på rad, så dvs at jeg kun ser Thea på morgenen før bhg Savner henne om dagen jeg
Gammel 16-11-2009, 01:02   #12
Seniormedlem

lijander sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,303
Blogginnlegg: 1
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Snudd døgn ja.. Har jeg ikke hørt om

Joda, selvfølgelig hjelper det godt med to inntekter. Men i de fleste tilfeller så bruker man det man har

Men du får tenke på at etter disse tre kveldene Fluen, så kan du holde hjemme Thea en dag så kan dere kose
Nå vet vi hva kjærlighet er
lijander er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-11-2009, 10:45   #13
Medlem

Fluen sin avatar

Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.

Skulle så gjerne gjort det, Lijander, men når jeg har fri på torsdag og fredag, så skjer det ting i bhg som hun har godt av å være med på, pluss at jeg BØR vel snart få gjort noe hjemme her.. Og når hun er i bhg så er jeg hos mormor
MEN på torsdag og fredag kan jeg hente henne tidlig, og være hjemme når hun er hjemme

I dag skal jeg tidlig på jobb, så nå er det bare å hoppe i dusjen og så spise litt, en tur til mormor, og så er det jobbens utfordringer som venter
Kan bli spennende, denne uken har vi BARE tunge brukere på jobb, så jeg skal få testa kroppen litt
Ha en nyyyydelig dag da damer
Gammel 17-11-2009, 21:37   #14
Medlem

Lisbeths sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Sted: Steinkjer
Meldinger: 62
Lisbeths har mye å være stolt av.Lisbeths har mye å være stolt av.Lisbeths har mye å være stolt av.Lisbeths har mye å være stolt av.Lisbeths har mye å være stolt av.Lisbeths har mye å være stolt av.Lisbeths har mye å være stolt av.Lisbeths har mye å være stolt av.Lisbeths har mye å være stolt av.Lisbeths har mye å være stolt av.Lisbeths har mye å være stolt av.

Fikk sovet fra 02.15 natt til idag! (våknet igjen 02.45 og skulle ha mat da, men sovnet etterpå igjen) kanskje det begynner å gå rett vei nå! Får håpe at vi får sovet godt inatt etter som både jeg og C skal på 6 ukerskontroll imorgen tidlig... (tidlig for meg blir at han skal inn til 10.50 )

Ellers har han sovet veldig mye idag som igår, så vi får se Hikster gjør han også, så er vell ikke lenge til latteren er på plass <3

Hvordan har dagen deres vært? alt vell?
Gammel 17-11-2009, 23:47   #15
Medlem

Fluen sin avatar

for at det går mot mer søvn for deg nå Lisbeth! Og masse lykke til på kontroller i morgen (det ER tidlig med så små det )
Og sååå herlig når latteren kommer etterhvert da

Her har dagen vært som vanlig:P Levert Thea kjempesent i bhg, og så tok jeg meg fri fra mormor i dag og dro på senteret og handlet noen julegaver. Så på jobb, og så til mormor, som da så klart var blitt dårligere i dag

Nå er jeg hjemme i et KAOS, så er litt småsur på mannen, men orker ikke tenke noe mer over det...

Thea har fått dilla på ugler, så jeg har kjøpt wall sticker i dag, og klistret opp ugler som sitter på en gren, på soveromsdøra
Også har hun fått for seg at hun SKAL ha på truse!! Utapå bleia da, men skal mamma skal hun
Gammel 20-11-2009, 01:25   #16
Seniormedlem

lijander sin avatar

lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Så mammaen går med trusa utenpå pysjen altså?
'

lijander er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-11-2009, 01:26   #17
Seniormedlem

lijander sin avatar

Går det fortsatt riktig vei Lisbeth?

Har vært en tur østover jeg nå, og endelig hjemme. Hjem, kjære hjem
Gammel 20-11-2009, 10:42   #18
Medlem

Lisbeths sin avatar

Lisbeths har mye å være stolt av.Lisbeths har mye å være stolt av.Lisbeths har mye å være stolt av.Lisbeths har mye å være stolt av.Lisbeths har mye å være stolt av.Lisbeths har mye å være stolt av.Lisbeths har mye å være stolt av.Lisbeths har mye å være stolt av.Lisbeths har mye å være stolt av.Lisbeths har mye å være stolt av.Lisbeths har mye å være stolt av.

njaaa.. hadde en skikkelig våken natt natt til igår, da sovnet han ikke før halv 5 men natt til idag så sovnet han vell i 1 halv 2 tiden Bedre enn halv 5 ihvertfall

Lurer på hvordan det blir natt til lørdag da.. om han sliter oss helt ut til søndagen... han skal nemlig døpes på søndag.. så ser for meg at han holder oss våken til 4 og sover seg gjennom hele dåpen selv

Borte bra, men hjemme best ja enig der!
Gammel 23-11-2009, 21:53   #19
Seniormedlem

lijander sin avatar

Åssen gikk dåpen?
Må du jo oppdatere oss litt.. Jeg er bare litt nettlei for tiden, derfor jeg er litt treg her inne Men kommer seg fort igjen det..

Nå er det tid for CSI her.
Gammel 24-11-2009, 17:29   #20
Medlem

Lisbeths sin avatar

Dåpen gikk greit, han var rolig i kirka og smilte til presten når han fikk vann på hodet
Når vi kom til lokalet for mat så var han ganske grei da også fikk masse gaver

Her er litt bilder fra dagen

I kirka, tante som er gudmor
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Tippoldemor og C
Tippoldemor og oldemor og C
Oldeforeldre og tippoldemor
Besteforeldre, oldeforeldre og tippoldemor
Dåpskaken

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:11.