Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-04-2009, 19:28   #1
Iwe
Supermedlem
 
Iwe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Vestfold
Meldinger: 688
MP Rating: 0% (0)
Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.
Det store korslaget

Endelig noen som har skjønt det! Et kor skal synge klassisk musikk, ikke hoppe rundt og danse (nå får jeg vel noen på nakken). BRAVO Hanne!
__________________
Prinsessa 19.01.08
Medlem av lukket gruppe for gamle slitere
Iwe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-04-2009, 19:42   #2
lex
Veteranmedlem
 
lex sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Meldinger: 4,312
MP Rating: 0% (0)
lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Det store korslaget

Ja, de sang fint Selv ser jeg i grunn mest fram til å høre team Elg synge "Womanizer"...
__________________
Lykke kommer i mange størrelser!
lex er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-04-2009, 19:57   #3
Medlem
 
Rille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 94
MP Rating: 0% (0)
Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.Rille har mye å være stolt av.
Sv: Det store korslaget

Heia Team Jørn!!
__________________
Rille...
Rille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-04-2009, 19:59   #4
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Sted: Frei
Meldinger: 266
MP Rating: 100% (3)
kagina har en strålende fremtid.kagina har en strålende fremtid.kagina har en strålende fremtid.kagina har en strålende fremtid.kagina har en strålende fremtid.kagina har en strålende fremtid.kagina har en strålende fremtid.kagina har en strålende fremtid.kagina har en strålende fremtid.kagina har en strålende fremtid.kagina har en strålende fremtid.
Sv: Det store korslaget

Sitat:
Opprinnelig postet av lex Vis post
Ja, de sang fint Selv ser jeg i grunn mest fram til å høre team Elg synge "Womanizer"...
Som jeg gleder meg. Bra det ikke er han selv som skal synge

Heia team Elg!!!
__________________
Kid`n 21.04.2004 Baijjas 1.07.2008
kagina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-04-2009, 20:06   #5
Iwe
Supermedlem
 
Iwe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Vestfold
Meldinger: 688
MP Rating: 0% (0)
Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.
Sv: Det store korslaget

Sitat:
Opprinnelig postet av lex Vis post
Ja, de sang fint Selv ser jeg i grunn mest fram til å høre team Elg synge "Womanizer"...
Ja, det skal bli gøy
__________________
Prinsessa 19.01.08
Medlem av lukket gruppe for gamle slitere
Iwe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:30.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com