Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema


Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-04-2009, 09:51   #1
Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Meldinger: 64
MP Rating: 0% (0)
My26 er et navn alle kjenner.My26 er et navn alle kjenner.My26 er et navn alle kjenner.My26 er et navn alle kjenner.My26 er et navn alle kjenner.My26 er et navn alle kjenner.My26 er et navn alle kjenner.My26 er et navn alle kjenner.My26 er et navn alle kjenner.My26 er et navn alle kjenner.My26 er et navn alle kjenner.
buss til farsund?

Noen som vet hvordan jeg lettest kommer meg fra stavanger til farsund uten bil?
My26 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-04-2009, 15:01   #2
VIP-Medlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 5,698
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: buss til farsund?

Prøv å ring 177..
__________________
Awake and unafraid
Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.
lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-04-2009, 15:06   #3
Medlem
 
mettewa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Fredrikstad
Meldinger: 313
MP Rating: 0% (0)
mettewa har mye å være stolt av.mettewa har mye å være stolt av.mettewa har mye å være stolt av.mettewa har mye å være stolt av.mettewa har mye å være stolt av.mettewa har mye å være stolt av.mettewa har mye å være stolt av.mettewa har mye å være stolt av.mettewa har mye å være stolt av.mettewa har mye å være stolt av.mettewa har mye å være stolt av.
Sv: buss til farsund?

Her er rutetabellen: Rutetider for Stavanger-Flekkefjord-Kristiansand Sør-Vest ekspressen (Lokalrute 300)

God tur!
__________________
Ikke så nybakt lenger, mamma til Nora født juli -01 og Tobias født desember -99.
mettewa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-04-2009, 15:10   #4
VIP-Medlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 5,698
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: buss til farsund?

Du må bytte buss i Lyngdal. Du trenger å finne buss som korrsponderer med den som mettewa linker til. Sørlandsruta heter selskapet. (177)
__________________
Awake and unafraid
Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.
lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:26.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com