Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-03-2009, 20:41   #1
Medlem
 
captaincrash sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 92
MP Rating: 100% (1)
captaincrash har et ubeskrivelig bra rykte.captaincrash har et ubeskrivelig bra rykte.captaincrash har et ubeskrivelig bra rykte.captaincrash har et ubeskrivelig bra rykte.captaincrash har et ubeskrivelig bra rykte.captaincrash har et ubeskrivelig bra rykte.captaincrash har et ubeskrivelig bra rykte.captaincrash har et ubeskrivelig bra rykte.captaincrash har et ubeskrivelig bra rykte.captaincrash har et ubeskrivelig bra rykte.captaincrash har et ubeskrivelig bra rykte.
Hemmeligheten bak ...

det er så mange morsomme nick her inne, og jeg kunne tenkt meg å høre hva som ligger bak enkelte av dem

Oppfordrer spesielt Slafsemusa og Kineserbolle til å delta her

Kan jo starte med mitt da...

Jeg er SINNSYKT Bon Jovi fan. Har vært det siden 1986. Har alle album og en rekke DVD`r. I allefall så er en av mine favorittlåter "Captain Crash & The Beauty Queen From Mars". Så nå vet dere det
__________________

captaincrash er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-03-2009, 20:47   #2
VIP-Medlem
 
Abritta sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2002
Sted: Trånnheim
Meldinger: 8,460
MP Rating: 0% (0)
Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hemmeligheten bak ...

Hva som ligger bak nicket? Vel...navnet mitt og en stor dose dårlig fantasi i gjerningsøyeblikket.

Har vurdert å skifte til mitt andre nett-navn her inne også, men jeg vet ikke...

Det nicket er mer meg, og det ligger en drøss med hestekrefter bak.
__________________
Jeg er ikke her lengre. Om noen tror de ser meg, så er jeg bare et gjenferd fra et gammelt dødsbo
Abritta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-03-2009, 20:49   #3
Supermedlem
 
kAninen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Nordre Vestfold
Meldinger: 1,399
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 0% (0)
kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hemmeligheten bak ...

Det er en omstokking av bokstavene i navnet mitt.. ikke værre...
__________________

kAninen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-03-2009, 20:50   #4
Supermedlem
 
kAninen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Nordre Vestfold
Meldinger: 1,399
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 0% (0)
kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hemmeligheten bak ...

Kineserbolla.. henne veit jeg hvorfor.. hehe
__________________

kAninen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-03-2009, 20:50   #5
Veteranmedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 4,471
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hemmeligheten bak ...

Jeg er og Bon Jovi fan!! Var du på konserten i fjr CC?
__________________
Awake and unafraid
Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.
lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-03-2009, 20:50   #6
Seniormedlem
 
2 fine barn sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,686
Blogginnlegg: 4
MP Rating: 0% (0)
2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hemmeligheten bak ...

Nicket mitt kommer av at jeg har to fine barn, og alt for dårlig fantasi
__________________
2 fine barn, Gutt 2003, Jente 2005 og bonusjente 1998

Det er vanskelig å være noe for andre, derfor er jeg noe for meg selv!!

2 fine barn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-03-2009, 20:52   #7
Supermedlem
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Skedsmo
Meldinger: 996
MP Rating: 0% (0)
Myria har et ubeskrivelig bra rykte.Myria har et ubeskrivelig bra rykte.Myria har et ubeskrivelig bra rykte.Myria har et ubeskrivelig bra rykte.Myria har et ubeskrivelig bra rykte.Myria har et ubeskrivelig bra rykte.Myria har et ubeskrivelig bra rykte.Myria har et ubeskrivelig bra rykte.Myria har et ubeskrivelig bra rykte.Myria har et ubeskrivelig bra rykte.Myria har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hemmeligheten bak ...

Myria er en relativt ukjent karakter fra en av mine favorittbokserier, Discworld-bøkene av Terry Pratchett.
__________________
Mamma til en vakker gutt født 01.12.08.


Min oppskriftsblogg
Myria er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-03-2009, 20:55   #8
Medlem
 
captaincrash sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 92
MP Rating: 100% (1)
captaincrash har et ubeskrivelig bra rykte.captaincrash har et ubeskrivelig bra rykte.captaincrash har et ubeskrivelig bra rykte.captaincrash har et ubeskrivelig bra rykte.captaincrash har et ubeskrivelig bra rykte.captaincrash har et ubeskrivelig bra rykte.captaincrash har et ubeskrivelig bra rykte.captaincrash har et ubeskrivelig bra rykte.captaincrash har et ubeskrivelig bra rykte.captaincrash har et ubeskrivelig bra rykte.captaincrash har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hemmeligheten bak ...

Sitat:
Opprinnelig postet av lucifine Vis post
Jeg er og Bon Jovi fan!! Var du på konserten i fjr CC?
Nei gikk glipp av den gitt

Men jeg SKAL neste gang anledningen byr seg!
__________________

captaincrash er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-03-2009, 20:57   #9
Veteranmedlem
 
Tini 2 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 4,741
MP Rating: 100% (1)
Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hemmeligheten bak ...

Vel det er ikke sååå ulikt navnet mitt, også kalte ei veldig god venninde meg for Tini Bikini engang for leeenge siden Så da ble det ganske enkelt Tini, 2 kommer av at ei anna også er registrert som Tini og når jeg registrerte meg på SG for noen år tilbake var jeg så dårlig kjent med bruk av nett og data at jeg ikke greide å være mere fantasifull enn å slenge på et to-tall
Tini 2 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-03-2009, 20:57   #10
Seniormedlem
 
benja2 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 2,091
MP Rating: 100% (2)
benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hemmeligheten bak ...

Benja....Hadde en lassie hund som jeg dessverre måtte avlive.Hun het Benja little beauty som kennel navn. Benja er for å aldri glemme henne, så på den måten tenker jeg på henne hver dag og kommer aldri til å glemme henne. Forøvrig var det helt grusomt da hun døde, satt sammen med henne
__________________
Jeg er Benja, snill som et lam
benja2 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:30.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com