Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema

Vis resultat: Føler du deg truet av svineinfluensaen?
Ja 38 29.92%
Nei 78 61.42%
Annet 11 8.66%
Velgere: 127. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-04-2009, 21:15   #1
VIP-Medlem

Lita84 sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 5,904
Blogginnlegg: 18
MP Rating: 0% (0)
Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.
Question Er du redd for svineinfluensaen?

Ja, det er vel vanskelig å ikke ha fått med seg hva som er på gang - føler du deg redd?

Sist endret av Lita84; 27-04-2009 kl 21:17.
Lita84 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-04-2009, 21:19   #2
Seniormedlem

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,768
Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Er du redd for svineinfluensaen?

Svarer det samme som i andre tråden, jeg...

Jeg velger å ikke uroe meg. Skal man uroe seg hver gang det er en epedemi/pandemi i verden, så blir man nok et meget bekymra menneske. Derfor tar jeg ikke sorgene på forskudd, men tar forhåndsregler dersom det er nødvendig - som f.eks å la være å dra til Mexico nå.
Gammel 27-04-2009, 21:20   #3
Seniormedlem

mor -igjen sin avatar

Meldinger: 1,545
mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.

Nei, jeg føler meg ikke redd for den. Hos oss har vi jo tross alt godt helsesystem om det skulle komme hit. Dessuten er jo de fleste av oss i stand til å takle det, jeg mener vi har god ernæring og hygiene og slikt.

...vi får se....

Er du redd?

med 02 og 05
mor -igjen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-04-2009, 21:39   #4
VIP-Medlem

Strikkis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 7,864
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.

jeg er livredd!!!!

Strikkis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-04-2009, 21:40   #5
VIP-Medlem

Lita84 sin avatar

Meldinger: 5,904
Blogginnlegg: 18
Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Helt ærlig så skjønner jeg ikke helt dette? Jeg må innrømme at jeg ikke har lest mye, men hva er det vi er redde for? Er det det tilleggssykdommene vi er redde for? Slik som de med astma, kols, kreft etc kan bli skikkelig dårlig - og siden dette er en ny, hissig og "annerledes" versjon influensa - så har vi ikke vaksine til å være "føre var" - er det det vi er redde for?

Mennesker dør jo av vanlig influensa i Norge hvert år og, er det flere av disse som er utsatt som er risikoen, eller kan det bli dødeli for ellers friske også?

Lita84 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-04-2009, 22:34   #6
Supermedlem

ivrig sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 786
MP Rating: 100% (1)
ivrig har en strålende fremtid.ivrig har en strålende fremtid.ivrig har en strålende fremtid.ivrig har en strålende fremtid.ivrig har en strålende fremtid.ivrig har en strålende fremtid.ivrig har en strålende fremtid.ivrig har en strålende fremtid.ivrig har en strålende fremtid.ivrig har en strålende fremtid.ivrig har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Kreps-77 Vis post
Svarer det samme som i andre tråden, jeg...

Jeg velger å ikke uroe meg. Skal man uroe seg hver gang det er en epedemi/pandemi i verden, så blir man nok et meget bekymra menneske. Derfor tar jeg ikke sorgene på forskudd, men tar forhåndsregler dersom det er nødvendig - som f.eks å la være å dra til Mexico nå.

ivrig er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-04-2009, 22:37   #7
VIP-Medlem

Abritta sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Trånnheim
Meldinger: 8,647
Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.

Nei, jeg orker ikke være redd. Ikke ennå. jeg mistenker at media er med på å sette dette i en langt verre kategori enn det egentlig er, som så mange ganger før.

Jeg tar ting som de kommer.
Gammel 27-04-2009, 23:03   #8
VIP-Medlem

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 6,104
anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.

Mannen min er på båt nå og de er i Mexico. Jeg er ikke nevneverdig redd,men synes ikke det er noe hyggelig.
Gammel 27-04-2009, 23:08   #9
Medlem

Fisken sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted: Bærum
Meldinger: 412
Fisken er fantastisk mot andre.Fisken er fantastisk mot andre.Fisken er fantastisk mot andre.Fisken er fantastisk mot andre.Fisken er fantastisk mot andre.Fisken er fantastisk mot andre.Fisken er fantastisk mot andre.Fisken er fantastisk mot andre.Fisken er fantastisk mot andre.Fisken er fantastisk mot andre.Fisken er fantastisk mot andre.

Nei, jeg er ikke redd. Men mannen min derimot er veldig opptatt av dette...
Gammel 28-04-2009, 00:53   #10
VIP-Medlem

tinwin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 9,336
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.

Nei, er ikke redd for det

Vi savner deg!
tinwin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:19.