Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Vis resultat: Feirer dere Valentinsdagen?
Ja 18 27.69%
Nei 47 72.31%
Velgere: 65. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-02-2004, 22:57   #11
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Nei, vi feirer den ikke.

Jeg var ansatt i posten den tiden posten iherdig strevde med å få innført valentine-tradisjoner i Norge.
Jeg husker alt snakket om taktikk og reklame..

Det har i ettertid gjort meg litt anti..

Men, på den annen side er det jo en hyggelig markering da.

Her hus har vi nok merkedager som vi feirer/markerer.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-02-2004, 23:20   #12
Æresmedlem

Nennemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 32,555
MP Rating: 0% (0)
Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Vi pleier å kjøpe søte kort og skrive koselige hilsener til hverandre, men vi kjøper ikke gaver eller går berserk på annen måte nei.

Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Nennemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-02-2004, 23:30   #13
Æresmedlem

emin sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Harstad, Troms
Meldinger: 10,212
MP Rating: 100% (5)
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.
Vi gir hverandre kort, men det er også alt.

I år blir det en ekstra hyggelig feiring; kusina mi skal nemlig gifte seg den dagen!

sitter bakovervendt i Britax Secura og Britax TWE + april-10
Hobbyblogg
emin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-02-2004, 23:39   #14
Seniormedlem

tussi1979 sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 2,248
tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.
Nei
Gammel 06-02-2004, 23:44   #15
Medlem

Krii sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Oppegård
Meldinger: 334
Krii er som en lysfontene.Krii er som en lysfontene.Krii er som en lysfontene.Krii er som en lysfontene.Krii er som en lysfontene.Krii er som en lysfontene.Krii er som en lysfontene.Krii er som en lysfontene.Krii er som en lysfontene.Krii er som en lysfontene.Krii er som en lysfontene.
Nei, vi feirer den ikke..

Krii og Julie (f. 14.08.02) og Frida Sofie (f. 24.05.05)

Liten? Jeg? Langtifra.
Jeg er akkurat stor nok. Fyller meg selv helt. På langs og på tvers, fra øverst til nederst. Er du større enn deg selv kanskje?
Krii er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-02-2004, 00:47   #16
VIP-Medlem

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Jun 2002
Sted: Trondheim
Meldinger: 6,413
Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.
Nei, men vi har bryllupsdag på omtrent samme dag, så det er ganske praktisk med alle hjerte-kortene og alt det røde gavepapiret som er å få kjøpt på denne tiden.

Teofelia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-02-2004, 01:30   #17
M&M
Medlem

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 240
M&M er som en lysfontene.M&M er som en lysfontene.M&M er som en lysfontene.M&M er som en lysfontene.M&M er som en lysfontene.M&M er som en lysfontene.M&M er som en lysfontene.M&M er som en lysfontene.M&M er som en lysfontene.M&M er som en lysfontene.M&M er som en lysfontene.
Ja den dagen feirer vi. Vi har nok blitt litt preget av at vi bor i USA.
M&M er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-02-2004, 07:25   #18
Seniormedlem

Moria sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Meldinger: 2,415
Moria har en strålende fremtid.Moria har en strålende fremtid.Moria har en strålende fremtid.Moria har en strålende fremtid.Moria har en strålende fremtid.Moria har en strålende fremtid.Moria har en strålende fremtid.Moria har en strålende fremtid.Moria har en strålende fremtid.Moria har en strålende fremtid.Moria har en strålende fremtid.
Ja det pleier vi. Har gjort det helt siden vi ble sammen. Ikke så voldsom feiring, men det vanker gjerne en liten gave og vi drar ofte ut og spiser.
Jobber til vanlig i barnehage, og der pleier jeg å markere dagen med å la barna lage hjertekort til foreldrene
og smøre hjertebrødskiver til lunch!

Er litt glad i spesielle dager jeg da...
Moria er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-02-2004, 11:26   #19
Æresmedlem

Athiqa sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Sandnes
Meldinger: 13,788
Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.
Jeg fikk et kjempesøtt kort i fjor, fra en litt sjenert og flau kjæreste...hihi( hadde vært sammen 4 mnd da..).
Da hadde han sirlig klippet ut et hjerte i blått papir...hihi

Da smeltet jeg da!

Men nei, jeg ser ikke på valentinesday som noen dag å feire, men det er jo koselig med et lite kort da!

I år reiser vi til syden på valentines day, så da får vi "feire" med en flaske vin når vi kommer ned. ( men det hadde vi jo gjort uansett...hihi)

Athiqa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-02-2004, 12:45   #20
Seniormedlem

Robyn sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 1,990
Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.
Nei.

Både jeg og mannen min (+ halve resten av slekta) har bursdagene våre rundt den tiden, så vi får feiret nok i januar og februar.

Feirer av samme grunnen ikke morsdag, den kommer som regel samme uken som bursdagen min så det får holde.

Alle disse dagene som kom og gikk,
ikke visste jeg at de var selve livet...
Robyn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:36.