Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema


Svar
 
Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-06-2009, 11:09   #1
Seniormedlem
 
Modesty sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Sted: Trøndelag
Meldinger: 2,293
MP Rating: 0% (0)
Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.
hyper Haster - betaling på babyfryd.dk med nettbank

HVA er kontonummeret til babyfryd.dk?

Sitat:
Du har valgt at betale varerne ved brug af bankoverførsel. Vær opmærksom på, at din ordre først sendes, når overførslen er modtaget. Du bedes påføre dit ordrenummer på bankoverførslen. Overfør venligst pengene til:


Eik Bank, Oslo Plads 2, DK 2100 København Ø

Registreringsnummer: 6610
Kontonummer: 2332114

SWIFT-adresse/BIC: EIKBDKK1
IBAN kontonummer: DK1066100002332114
Kontoindehavers navn: Mikael Mortensen
Sikkert dumt spm, men jeg ble så innmari i tvil, og jeg tør ikke bekrefte betaling før jeg er sikker. Hva slags kontonummer skal jeg bruke, og hva skal jeg skrive på KID?
__________________

Isak Nathaniel ~ 11.desember `08

Bloggen
Modesty er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-06-2009, 11:49   #2
Veteranmedlem
 
Kaaka sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 4,969
MP Rating: 0% (0)
Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Haster - betaling på babyfryd.dk med nettbank

Du må gå på "betaling til utlandet"
og fylle ut alt som står der.

Veldig enkelt.
__________________

Sitat:
Opprinnelig postet av Bambi Vis post
Signerer kaaka siden hun er så smart


Kaaka er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-06-2009, 16:57   #3
Seniormedlem
 
Modesty sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Sted: Trøndelag
Meldinger: 2,293
MP Rating: 0% (0)
Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Haster - betaling på babyfryd.dk med nettbank

Hehe, fant ut det ja

Har Ya-bank, og der er det sånn funksjon, men det ble bare avvist hver gang, noe feil med SWIFT nummeret fikk jeg beskjed om. Siden det er nettbank kunne jeg ikke stikke bortom banken heller, men har en annen bank her i distriktet. De har ikke den funksjonen på nettbanken, men da stakk jeg heller innom banken og fikk ordnet det sånn. Hehe, lett skulle det ikke være, men nå er klærne betalt, og da kommer det etterhvert masse babyklær i posten
__________________

Isak Nathaniel ~ 11.desember `08

Bloggen
Modesty er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:57.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com