Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-06-2009, 16:16   #1
Medlem
 
Moondancer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Meldinger: 108
MP Rating: 0% (0)
Moondancer har en strålende fremtid.Moondancer har en strålende fremtid.Moondancer har en strålende fremtid.Moondancer har en strålende fremtid.Moondancer har en strålende fremtid.Moondancer har en strålende fremtid.Moondancer har en strålende fremtid.Moondancer har en strålende fremtid.Moondancer har en strålende fremtid.Moondancer har en strålende fremtid.Moondancer har en strålende fremtid.
Hva heter butikken i Ålborg (Fantacy/drager/goth ting)

Etter en fest sto min nydelige glitter/snøkule med enhjørninger inni i vinduskarmen. Datteren min på 2,5 synes den er så fin. Hu fikk lov å holde den i går. Jeg forklarte at bare mor måtte ta den ned.... Hadde tenkt å sette den tilbake i hylleseksjonen (der får de ikke tak i den). Men, glemte det...

I dag lekte de i sofaen, koste seg, så jeg lot dem holde på. Plutselig hører jeg KNUS!! Der lå restene av kula i en glitrende vanndam

Jeg kjøpte den i en butikk i Ålborg i 2001... En butikk med masse fantacy/goth/drageting. Elsket den butikken!! Noen som vet hvilken jeg mener, og hva den heter? Den ligger på høyre side i begynnelsen av gaten. Finnes den enda? Jeg må prøve å få tak i en lignende kule...
__________________
Moondancer og forskerspirene
Moondancer er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-06-2009, 17:31   #2
Supermedlem
 
Sølva sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 960
MP Rating: 100% (1)
Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.Sølva har en strålende fremtid.
Sv: Hva heter butikken i Ålborg (Fantacy/drager/goth ting)

Har du kikket på www.dragenshule.no ?
Sølva er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-06-2009, 14:32   #3
Æresmedlem - Moderator
 
LindaSD sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 16,645
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hva heter butikken i Ålborg (Fantacy/drager/goth ting)

Sitat:
Opprinnelig postet av Sølva Vis post
Har du kikket på www.dragenshule.no ?
Ja, med denne der f.eks? Laserkrystall: Kule 80mm m/ Enhjørning - Dragens Hule
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
*´¨)
¸.·´¸.·*´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.* Linda med 2004

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-06-2009, 23:44   #4
Medlem
 
Moondancer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Meldinger: 108
MP Rating: 0% (0)
Moondancer har en strålende fremtid.Moondancer har en strålende fremtid.Moondancer har en strålende fremtid.Moondancer har en strålende fremtid.Moondancer har en strålende fremtid.Moondancer har en strålende fremtid.Moondancer har en strålende fremtid.Moondancer har en strålende fremtid.Moondancer har en strålende fremtid.Moondancer har en strålende fremtid.Moondancer har en strålende fremtid.
Sv: Hva heter butikken i Ålborg (Fantacy/drager/goth ting)

Kjenner til Dragenshule ja. Har kjøpt en del der

Men, de har ikke en sånn kule jeg hadde
__________________
Moondancer og forskerspirene
Moondancer er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel I går, 17:01   #5
Seniormedlem
 
trollpia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2003
Sted: østfold
Meldinger: 2,655
MP Rating: 0% (0)
trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hva heter butikken i Ålborg (Fantacy/drager/goth ting)

De har sånnt på Nordby senteret på Svinesund.
Tror jeg vet hva du mener..
__________________
trollpia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:19.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com