Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-05-2009, 10:35   #1
VIP-Medlem
 
~Lykke~ sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,543
MP Rating: 0% (0)
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.
Question Tilbud på cd fra Fame - noen?

Fikk følgende SMS nå: "Fame har fantastisk fine bilder av deg/dine i arkivet. Mai tilbud: Alle bildene på CD for 999,- (Ord. pris: 5500,-). Ring 80040020 eller send SMS "FAME" til 2030."

Og da lurer jeg, er det noen som har denne cd til 5500 kr, og som vet hvor store bilder man kan fremkalle fra den med ok kvalitet?
__________________
Bloggen min

Vi glemmer deg aldri Minstemann!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2009, 11:05   #2
Seniormedlem
 
Lottiz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 2,111
MP Rating: 0% (0)
Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.
Sv: Tilbud på cd fra Fame - noen?

Har ikke denne selv, men et vennepar kjøpte med CD da de kjøpte bilder. De ble veldig skuffa, for bildene var i skjermoppløsning....og ikke beregnet på forstørring på egen hånd. For da vil de at man skal bruke Fame... Så da er det like greit med gratis nettvisning...
__________________
Prøver meg på litt blogging
Lottiz er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2009, 11:24   #3
VIP-Medlem
 
Strikkis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 6,513
MP Rating: 0% (0)
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tilbud på cd fra Fame - noen?

de har jo ikke gratis nettvisning lenger..

denne cd'en går det ikke ann å printe bilder fra. da jeg undersøkte sa mannen på fame at jeg da kunne printe ut frimerkestørrelser.. og de skal man betale 5000 for..
__________________
En stor og en liten. sept-2003 og juli-2008

Strikkis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2009, 11:31   #4
Supermedlem
 
Monicamor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Sted: Bodø
Meldinger: 649
MP Rating: 0% (0)
Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.
Sv: Tilbud på cd fra Fame - noen?

Kan jo bare kjøpe den andre plata til 15.500, er så billig så!


Eller ikke..
__________________
Mathea

Verdens nydeligste jente kom til verden 26.11.08 og mamma fikk endelig spise fenalår igjen.
____________________________

Jeg syns rødprikking er teit, jeg!
Monicamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2009, 11:33   #5
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Sandefjord
Meldinger: 226
MP Rating: 0% (0)
@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.
Sv: Tilbud på cd fra Fame - noen?

Jeg har plata. Dvs. vi fikk den med da vi kjøpte bilder der for 3 år siden.
Og jeg har tatt ut bilder i 10*15 uten problemer. Ikke forsøkt meg på noe større desverre.
__________________
Johan f. 22.02.06
Maja f. 13.10.07
@lfakrøll er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2009, 11:53   #6
Veteranmedlem
 
Piamor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: på landet
Meldinger: 3,995
MP Rating: 0% (0)
Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tilbud på cd fra Fame - noen?

plata fulgte med da jeg brukte en liten formue der i høst og jeg er skuffet.Ikke fikk jeg alle bildene og ikke var det bra kvalitet (oppløsning) på de,så jeg får jo ikke brukt den til noe.
__________________
03 & 07

For å forstå dine foreldres kjærlighet må du få barn selv
Piamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2009, 13:22   #7
VIP-Medlem
 
~Lykke~ sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,543
MP Rating: 0% (0)
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tilbud på cd fra Fame - noen?

Høres ut som jeg likesågodt kan la vær Heller bruke 1000 kr på å ta nye bilder hos fotograf som har normale priser på forstørrelser
__________________
Bloggen min

Vi glemmer deg aldri Minstemann!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2009, 17:04   #8
Seniormedlem
 
Theron sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 1,527
MP Rating: 0% (0)
Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tilbud på cd fra Fame - noen?

Fame er og blir noen luringer......
__________________


Member of AF`s jaktlag
Theron er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2009, 18:14   #9
Veteranmedlem
 
Piamor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: på landet
Meldinger: 3,995
MP Rating: 0% (0)
Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tilbud på cd fra Fame - noen?

Sitat:
Opprinnelig postet av ~Lykke~ Vis post
Høres ut som jeg likesågodt kan la vær Heller bruke 1000 kr på å ta nye bilder hos fotograf som har normale priser på forstørrelser
det tror jeg er lurt i grunn..
__________________
03 & 07

For å forstå dine foreldres kjærlighet må du få barn selv
Piamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-05-2009, 22:16   #10
VIP-Medlem
 
~Lykke~ sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,543
MP Rating: 0% (0)
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tilbud på cd fra Fame - noen?

Sitat:
Opprinnelig postet av Theron Vis post
Fame er og blir noen luringer......
Det hørtes for godt ut til å være sant ja...
__________________
Bloggen min

Vi glemmer deg aldri Minstemann!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:14.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com