Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-05-2009, 22:24   #11
T_D
Seniormedlem

T_D sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,026
MP Rating: 0% (0)
T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tilbud på cd fra Fame - noen?

Søren jeg bestilte den jeg da....
Gammel 24-05-2009, 23:09   #12
Seniormedlem

lijander sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,233
Blogginnlegg: 1
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har iallfall bestemt meg. Og det er å bruke annen fotograf neste gang. Men altså, har man pengene til det, så er det virkelig gode bilder de tar. For jeg er fornøyd med bildene, bare ikke prisene Jeg har jo ikke 15 000,- til en CD. Og i mars var det sånt tilbud at hvi jeg bestilte bilder for 10 000,- fikk jeg med den CD'n til 15 000,- . Men jeg verken hr eller hadde 10 000,- heller jeg

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-05-2009, 13:26   #13
Supermedlem

Ane Rikke sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 1,150
Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.

Jeg har også tenkt å bestille den cd'n, de tok så mange fine bilder, og vi bestilte kun 4 fremkallinger, og jeg husker jeg syns det var så mange flotte bilder. Men er cd'n helt ubrukelig? Altså kan en ikke bestille forstørrelser utfra denne cd hos andre??? Tenker uansett at det er gøy å ha cd med de 40-50 bildene vi tok jeg da...
Ane Rikke er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-06-2009, 15:23   #14
Seniormedlem

trollpia sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: østfold
Meldinger: 2,655
trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.

For lenge siden fikk jeg tlf om at NÅ ville bildene vi hadde tatt bli arkivert og bli umulig å få frem igjen.Så jeg måtte slå til å hente ut alle bildene til en viss sum...
Men jaggu.. får jeg sms om at jeg kan få bilder på cd.. Bare juks og fanteri hele greiene.
Og vi tok bilde i 2002 og 2003.. litt mange år siden ja..
Gammel 11-06-2009, 12:13   #15
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,543
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.

Fikk ny mail i dag:

Sitat:
Hei!

Ny frist ! På grunn av stor pågang, utvider vi CD tilbudet ut juni.

FameFotografene har mange fantastisk fine bilder av deg/dine. Disse bildene ligger fortsatt i vår database.
Alle bildene i fra visningen, kan du nå i juni få kjøpt på en CD for kun 999,- (Vanlig pris er 5500,-).
Bildene har en oppløsning på 1024x768 pixler.

Tilbudet gjelder kun i juni 2009.
Ring gratis 800 400 20 eller send SMS med kodeord FAME til 2440 så tar vi kontakt.

Med Vennlig Hilsen
Fame* Fotografene AS

(Tilbudet gjelder fotograferinger tatt i 2006-2008.)

(Tilbudet gjelder en fotografering pr cd)
Det er vel ikke store bildene man kan få ut av de

Vi glemmer deg aldri Minstemann!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-06-2009, 08:09   #16
Seniormedlem

trollpia sin avatar

trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.trollpia har et ubeskrivelig bra rykte.

mm.. jeg fikk sms igjen i går...
Gammel 12-06-2009, 08:43   #17
Seniormedlem

benja2 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 2,088
MP Rating: 100% (2)
benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.

jeg har kjøpt 10 bilder der+det vi får alle ferdig innrammet + cd og betaler 5000 for det. Hadde også bestilt fotografering av konformanten min der, men prisen var jo himmelhøy så bestillte hos en annen som er like god om ikke bedre,der vi kan bestille rammer og forstørrelser og ALLTID komme tilbake ifht tidligere bilder som er tatt.
Gammel I går, 09:02   #18
Seniormedlem

Lottiz sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 2,111
Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av trollpia Vis post
mm.. jeg fikk sms igjen i går...
De fortsatt med tilbudet "på grunn av stor pågang"..... Tenker det var litt for lite pågang som var årsaken til det jeg

Vi har fortsatt bildene tilgjengelig som nettvisning på fame sin nettside. Dermed er det jo bare å vise dem fram til venner og bekjente. Riktignok med copyright-merke på da. Ingen andre som har dette da?
Gammel I går, 12:12   #19
Seniormedlem

trollpia sin avatar

I 2002 kjøpte jeg noen bilder derifra.. De hadde sef stemplet de i bunnen for at man ikke skal kopiere de.
Men jeg sendte bildet inn til Allfoto,der ble bildet forstørret og stempelet synes bare såvidt.
Gammel I går, 12:59   #20
Supermedlem

j@9ke sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 1,130
j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.

Aldrig i verden om jeg betaler 999,- eller 5000 for bilder de har tatt med digitalkamera og lastet inn på pc. Det tar dem 5 minutt og koster dem under 10 kroningen å brenne de ut. Dette er å flå folk. Og når ikke bildene er i skikkelig oppløsning heller. Nei takke meg til.

Og bildene av datra mi blei jeg ikke fornøyd med heller. Kunne tatt like fine bilder med mitt kamere.

Ikke det, Fame tar en god del flotte bilder. Men personlig synes jeg det koster mer enn det smaker!!!!!!!1

Lykkelig mamma til solstrålen 05

j@9ke er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:33.