Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema


Svar
 
Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-12-2003, 20:06   #1
VIP-Medlem
 
Cecilie85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 9,296
MP Rating: 0% (0)
Cecilie85 har slått av rykte
Question Tattovering nettsider?

Noen som vet om en slik side eller vil vise meg bilde av sin(e) tattoveringer?
__________________

Cecilie85 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-01-2004, 08:26   #2
Veteranmedlem
 
Hildepilde sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 3,969
MP Rating: 0% (0)
Hildepilde er fantastisk mot andre.Hildepilde er fantastisk mot andre.Hildepilde er fantastisk mot andre.Hildepilde er fantastisk mot andre.Hildepilde er fantastisk mot andre.Hildepilde er fantastisk mot andre.Hildepilde er fantastisk mot andre.Hildepilde er fantastisk mot andre.Hildepilde er fantastisk mot andre.Hildepilde er fantastisk mot andre.Hildepilde er fantastisk mot andre.
....

:_plystre:
Hildepilde er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-01-2004, 14:35   #3
Supermedlem
 
cormatic sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 1,111
MP Rating: 0% (0)
cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.
http://www.nybaktmamma.com/plassen/s...g&pagenumber=1

Her er jo tattooeringene til noen av NM damene. Du kan få se mine hvis vi skal møtes på et nytt treff en gang! (Som jeg synes bør bli snart!)
__________________
11.05.03
29.09.07
Bloggen min!
cormatic er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-01-2004, 20:38   #4
Supermedlem
 
Kwistin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2003
Sted: Ålgård
Meldinger: 1,354
MP Rating: 0% (0)
Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.
Her er 2 av mine : http://www.nybaktmamma.com/plassen/s...0&pagenumber=3
__________________
Titter innom i ny og ne
Kwistin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-01-2004, 23:15   #5
Supermedlem
 
cath sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Sted: jessheim
Meldinger: 978
MP Rating: 100% (1)
cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.cath har mye å være stolt av.
http://www.kidsloveink.com. Mange kule

Varme fra

Anne og Sonja
cath er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-01-2004, 23:33   #6
Æresmedlem
 
Athiqa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2003
Sted: Sandnes
Meldinger: 13,788
MP Rating: 0% (0)
Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.
Her er ene min..
Vedlagte bilder
Filtype: jpg liten drage copy.jpg (7.7 KB, 62 visninger)
__________________
Alva født 7 Mai 2006
Jonatan født 3 Oktober 2003
11 August 2007

Athiqa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-01-2004, 17:45   #7
Seniormedlem
 
Bounty sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 2,995
MP Rating: 0% (0)
Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.
Bente: Den siden kommer jeg til å stirre meg i hjel på......

Lyst på tatovering?? Hvem jeg???
__________________
94 02 05 07
Bounty er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-01-2004, 23:06   #8
Supermedlem
 
metteha sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2003
Sted: skjetten
Meldinger: 1,415
MP Rating: 0% (0)
metteha har mye å være stolt av.metteha har mye å være stolt av.metteha har mye å være stolt av.metteha har mye å være stolt av.metteha har mye å være stolt av.metteha har mye å være stolt av.metteha har mye å være stolt av.metteha har mye å være stolt av.metteha har mye å være stolt av.metteha har mye å være stolt av.metteha har mye å være stolt av.
her er en bra side
__________________
metteha er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:35.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com