Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-11-2003, 01:01   #11
Unregistered
Gjest

Meldinger: n/a
Takk for svar.
Tror nok ikke det kan være kyssesyken hun har, men skal ta ho med til legen å ta en blodprøve.Ho er ferdig med pencillin kuren for tre uker siden.Men hun er en del svimmel ennå, og de røde prikkene hun fikk på kroppen pluss at det verker i leddene, så vi må få skjekket hva det kan være.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-11-2003, 08:23   #12
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Å påvise kyssesyke er kjempefort gjort, bare en liten test og litt blod og vips så vet dere det! Håper det ikke er det, men det er jo greit å utelukke. Jeg hadde kyssesyken sommeren jeg fylte 22. Hadde hatt et tøft år, og var så sliten at kroppen ikke klarte å motså viruset som flytta inn i kroppen min I likhet med andre her trodde også legen at jeg hadde halsbetennelse, og jeg fikk antibiotika. Om mulig ble jeg bare verre... Så jeg kreka meg ut på Fornebu, den gangen, kom meg på et fly til Ålesund og krøp inn i mamma og pappas gode favn og sofa! Der lå jeg i to uker, med en hals som nesten var gjengrodd og fullstendig borte vekk. Etter de to ukene var det ti kilo mindre av meg og kreftene var helt borte, greidde ikke å løfte en brus en gang!

Håper det går bra med barnet ditt!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:59.