Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål


Svar
 
Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-02-2009, 13:48   #31
Seniormedlem
 
Nikonius sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 1,993
MP Rating: 100% (1)
Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skal en 8 årig gutt sitte å tisse?

Her både står og sittes det....
Å sitte er nok det beste for prostata har jeg hørt, så denne 8-åringen gjør det jo helt "riktig"!
Merkelig hva folk kan få seg til å henge seg opp i
__________________
Nikonius og go'ungene!
Nikonius er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-02-2009, 17:15   #32
Supermedlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 676
MP Rating: 0% (0)
Candice har et ubeskrivelig bra rykte.Candice har et ubeskrivelig bra rykte.Candice har et ubeskrivelig bra rykte.Candice har et ubeskrivelig bra rykte.Candice har et ubeskrivelig bra rykte.Candice har et ubeskrivelig bra rykte.Candice har et ubeskrivelig bra rykte.Candice har et ubeskrivelig bra rykte.Candice har et ubeskrivelig bra rykte.Candice har et ubeskrivelig bra rykte.Candice har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skal en 8 årig gutt sitte å tisse?

Jeg trodde faktisk alle lærte guttene sine å sitte jeg da...

Mannen sitter alltid, og jeg har da aldri tenkt over at det er rart???

At det er "jentete" er rett og slett det dummeste jeg har hørt, og hvis du tror han kommer til å bli mobbet for å gå inn i en bås på skolen i stedefor å tisse i pissoaret, er du helt på jordet...
__________________

Candice er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-02-2009, 20:24   #33
Seniormedlem
 
Lemoen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Skien
Meldinger: 1,552
MP Rating: 100% (2)
Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skal en 8 årig gutt sitte å tisse?

Jeg syns stesønnen min var fin for et år tilbake, han også sitter og tisser. Jeg syns dette var litt rart, gutter skulle liksom stå... jeg spurte han om hvorfor han satt? Jo, det var så mye bedre for pengePUNGEN hans
Jeg visste heller ikke at så mange gutter sitter og tisser, men har etterhvert skjønt at det er normalt.
__________________


Lemoen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-02-2009, 00:04   #34
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 2,134
MP Rating: 0% (0)
saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skal en 8 årig gutt sitte å tisse?

Her sitter mannen og tisser, og når lillegutt blir så stor at han begynner å gå på do, ja, da skal han også sitte
__________________
Saxpia, mammaen til go'jentene Maya august-04 og Mina januar-06 og go'gutten Max juli-08



Jeg vil heller smile på en sykkel, enn gråte i en limousin
saxpia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-02-2009, 00:23   #35
Supermedlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Sted: voss
Meldinger: 1,186
MP Rating: 100% (1)
heny har en strålende fremtid.heny har en strålende fremtid.heny har en strålende fremtid.heny har en strålende fremtid.heny har en strålende fremtid.heny har en strålende fremtid.heny har en strålende fremtid.heny har en strålende fremtid.heny har en strålende fremtid.heny har en strålende fremtid.heny har en strålende fremtid.
Sv: Skal en 8 årig gutt sitte å tisse?

kunne bare mannen min sittet og tisset også. sånn søling når gutta/mannfolka skal gå på do...
__________________
innom av og til.
heny er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-02-2009, 02:39   #36
Uregistrert
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Skal en 8 årig gutt sitte å tisse?

Er det virkelig så mange menn som sitter og tisser som denne tråden gir inntrykk av? Det må jeg si at jeg ikke trodde.

Vi har bare jenter, men her i huset står mannen og tisser. Ikke er det søl rundt doen heller, så jeg lurer på hva slags menn det er dere har.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-02-2009, 09:12   #37
Seniormedlem
 
Lemoen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Skien
Meldinger: 1,552
MP Rating: 100% (2)
Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skal en 8 årig gutt sitte å tisse?

Sitat:
Opprinnelig postet av Candice Vis post
Jeg trodde faktisk alle lærte guttene sine å sitte jeg da...

Mannen sitter alltid, og jeg har da aldri tenkt over at det er rart???

At det er "jentete" er rett og slett det dummeste jeg har hørt, og hvis du tror han kommer til å bli mobbet for å gå inn i en bås på skolen i stedefor å tisse i pissoaret, er du helt på jordet...
Jeg syns ikke hun er helt på jordet fordet, tanken er vel den at det mobbes for mye i dag og at han lett kunne være et offer.
Mannen min og jeg snakket om denne tråden i går. Og han er også lært opp til å stå å tisse fra hans hjem og syns det ville være naturlig å lære sin sønn å gjøre det også. Men nå sitter nå stesønnen min og tisser da så
__________________



Sist endret av Lemoen; 08-02-2009 kl 09:15.
Lemoen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-02-2009, 11:00   #38
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 222
MP Rating: 0% (0)
hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.
Sv: Skal en 8 årig gutt sitte å tisse?

Han bytter på litt min 8 åring, men stort sett sitter han. Lillebroren på 5 sitter alltid. Samboer sitter mest...

Men jeg har i tillegg lært mine gutter til å tørke tissen sin etter endt dobesøk!
hercules er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-02-2009, 11:21   #39
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Meldinger: 434
MP Rating: 0% (0)
RosaPanter har en strålende fremtid.RosaPanter har en strålende fremtid.RosaPanter har en strålende fremtid.RosaPanter har en strålende fremtid.RosaPanter har en strålende fremtid.RosaPanter har en strålende fremtid.RosaPanter har en strålende fremtid.RosaPanter har en strålende fremtid.RosaPanter har en strålende fremtid.RosaPanter har en strålende fremtid.RosaPanter har en strålende fremtid.
Sv: Skal en 8 årig gutt sitte å tisse?

Min snart 5-åring sitter alltid. Hvertfall her hjemme. Hos faren tror jeg det varierer. Han begynte hvertfall med det i sommer, at han fikk lov å stå hos faren. Men her hos meg bestemmer jeg og han har ikke kranglet mer på det enn den ene gangen.
Faren hans gjorde begge deler de årene vi var sammen. Men han satt mest.

Og lokket legges ned. Alltid. Og han tørker seg etter han har tisset.
RosaPanter er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-02-2009, 11:28   #40
VIP-Medlem
 
Strikkis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 8,176
MP Rating: 0% (0)
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skal en 8 årig gutt sitte å tisse?

Sitat:
Opprinnelig postet av RosaPanter Vis post
Min snart 5-åring sitter alltid. Hvertfall her hjemme. Hos faren tror jeg det varierer. Han begynte hvertfall med det i sommer, at han fikk lov å stå hos faren. Men her hos meg bestemmer jeg og han har ikke kranglet mer på det enn den ene gangen.
Faren hans gjorde begge deler de årene vi var sammen. Men han satt mest.

Og lokket legges ned. Alltid. Og han tørker seg etter han har tisset.
__________________
En stor og en liten. sept-2003 og juli-2008


Strikkis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:24.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com