Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-07-2008, 08:35   #21
Medlem

LeneG sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Stjørdal
Meldinger: 262
MP Rating: 0% (0)
LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.
Sv: jeg kommer desverre hit jeg og.

Jeg føler med deg. Noe så meningsløst og ufattelig å miste et barn. Jeg mistet min 4 mnd. gamle sønn for 5 år siden, så jeg vet hvordan du har det. Helt forferdelig! Det verste man kan oppleve i livet. Tenker på dere!
Gammel 24-07-2008, 22:52   #22
Seniormedlem

Effie sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Utenfor Drammen
Meldinger: 1,776
Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.

Ufattelig trist Jeg føler med deg - det er så trist at noen av oss må oppleve å bli englemammaer

Det er en stor begivenhet å bestemme seg for å få barn. Du bestemmer at du alltid kommer til å ha hjertet ditt gående utenfor kroppen din.
Effie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-07-2008, 23:16   #23
Supermedlem

Tinka sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 573
Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.

Stor varm klem! Vet hvordan du har det!
Tinka er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-07-2008, 23:31   #24
Supermedlem

Rutletutt sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,124
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.

Ufattelig trist Kondolerer så masse

Bryllupstråd
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:40.