Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-02-2009, 13:05   #21
Supermedlem

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,117
MP Rating: 0% (0)
Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Livet jeg aldri fikk oppleve

Takk for at du delte dette!
Gammel 04-02-2009, 13:09   #22
Eli
Seniormedlem

Eli sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Lørenskog
Meldinger: 1,584
Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.

Så trist, men likevel så flott vinkling.
Gratulerer med lillesøsteren Endre.
Eli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-02-2009, 13:21   #23
Seniormedlem

Xandra sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Jæren
Meldinger: 1,594
Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.

Utrolig trist men veldig fint skrevet

Vesla juli 08
Xandra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-02-2009, 13:25   #24
Seniormedlem

Hege-Mor sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,954
MP Rating: 100% (1)
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Huff for en trist lesing

Men for en "flott" historie.

Hege-Mor er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-02-2009, 16:34   #25
Supermedlem

bigboobs sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 1,229
bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.

Trist å lese at lille Endre måtte forlate mamman sin så alt for tidlig.
Gammel 04-02-2009, 18:09   #26
Supermedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 1,178
Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.

Så trist at du ikke fikk leve lenger, Endre. Men du var nok en stor sol i manges hjerter så lenge du var her. Det lyset slukker aldri.

Trekløveret

Kitt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-02-2009, 18:53   #27
Seniormedlem

Effie sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Utenfor Drammen
Meldinger: 1,776
Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.

Har ikke ord, utrolig trist historie....

Det er en stor begivenhet å bestemme seg for å få barn. Du bestemmer at du alltid kommer til å ha hjertet ditt gående utenfor kroppen din.
Effie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-02-2009, 19:08   #28
Supermedlem

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Sørlandet
Meldinger: 1,051
MP Rating: 100% (2)
Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.

Så utrolig trist.... man kan ikke forestille seg hva det er før man har opplevd det. vi har ikke opplevd det men jeg tenker veldig veldig ofte på dere som har mista et barn. Man gjør det spesielt når man har et barn og er så redd for å miste det. Så tenker jeg ofte på de foreldrene som har et barn for lite. Stakkars dere det må ha vært forferdelig tøft. Du skrev det så utrolig nydelig og gripende, det var så vakkert det du skrev. Du er så god til å uttrykke deg, og så fint at du kan dele det med noen.

Kan jeg få lov til å spørre hva det var han feilte, var det lungene som ikke fungerte?Du trenger ikke svare på det alså. Syns bare det hørtes ut som noe snikende som de ikke fant ut av med en gang.
Godt dere fikk tid sammen med han og fikk kost med han.
Make sure your HANDS are clean
Smulamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-02-2009, 19:10   #29
Gri
Veteranmedlem

Gri sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: Ås
Meldinger: 4,474
Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.

Så trist å høyre at de ikkje fekk behalde den vesle guten dykkar. De har han for alltid i hjartet, men eg skulle ønske de kunne ha han her hos dykk, reint fysisk. Gratulerer med ei lita dotter, og ei lillesøster til Endre.

Kan godt hende du alt er der, men viss ikkje vil eg anbefale deg englesiden.com
Gammel 04-02-2009, 20:04   #30
Seniormedlem

Starlight sin avatar

Medlem siden: Jun 2002
Meldinger: 1,630
Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av silkepels Vis post
Så utrolig trist
Signerer.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:34.