Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-02-2009, 20:14   #31
Seniormedlem

Lykkelig77 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Harestua
Meldinger: 2,032
MP Rating: 0% (0)
Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Livet jeg aldri fikk oppleve

Dette var fin men akk så trist lesing Jeg er sikker på at lille Endre har det bra og gleder seg stort til å få møte mammaen og pappaen sin igjen
Gammel 04-02-2009, 21:01   #32
Supermedlem

peanut-mamma sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,336
MP Rating: 100% (10)
peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.peanut-mamma har en strålende fremtid.

Dette var så utrolig trist å lese. Men det var skrevet på en veldig veldig vakker måte!

Si meg, er de frekk? Skal jeg hoppe opp og skalle dem litt i kneet kansje?
peanut-mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-02-2009, 16:19   #33
VIP-Medlem

Lina og nurket sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 5,085
Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.

Trist historie som er så flott skrevet. Tappre lille Endre og hans flotte foreldre. Hvil i fred.

Gammel 05-02-2009, 20:27   #34
Supermedlem

Rebekk@ sin avatar

Medlem siden: May 2007
Sted: Jæren
Meldinger: 1,022
Rebekk@ har en strålende fremtid.Rebekk@ har en strålende fremtid.Rebekk@ har en strålende fremtid.Rebekk@ har en strålende fremtid.Rebekk@ har en strålende fremtid.Rebekk@ har en strålende fremtid.Rebekk@ har en strålende fremtid.Rebekk@ har en strålende fremtid.Rebekk@ har en strålende fremtid.Rebekk@ har en strålende fremtid.Rebekk@ har en strålende fremtid.

Så ufattelig trist

Hvil i fred lille Endre.
Gammel 05-02-2009, 20:41   #35
Supermedlem

Emjo sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Sør-Jæren
Meldinger: 1,163
Blogginnlegg: 5
MP Rating: 100% (4)
Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.

Så vakkert skrevet. Kondolerer.
Utrolig trist. Føler med deg
Gammel 06-02-2009, 18:03   #36
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 4
englemor05 har mye å være stolt av.englemor05 har mye å være stolt av.englemor05 har mye å være stolt av.englemor05 har mye å være stolt av.englemor05 har mye å være stolt av.englemor05 har mye å være stolt av.englemor05 har mye å være stolt av.englemor05 har mye å være stolt av.englemor05 har mye å være stolt av.englemor05 har mye å være stolt av.englemor05 har mye å være stolt av.

Tusen takk for alle de fine og trøstende ordene fra dere alle.
Han hadde en sykdom som heter spinal muskelatrofi type 1, den rammet alt av muskler i hele kroppen hans, utenom hjertet.....er på en måte godt å ha et sted hvor man bare får tømt seg med alt av tanker som svirrer rundt i hodet.
englemor05 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-02-2009, 19:30   #37
Veteranmedlem

Slafsemusa sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 3,581
Blogginnlegg: 4
Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.

E april -07
A april -08
Takk!
Slafsemusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-02-2009, 10:57   #38
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 4
englemor05 har mye å være stolt av.englemor05 har mye å være stolt av.englemor05 har mye å være stolt av.englemor05 har mye å være stolt av.englemor05 har mye å være stolt av.englemor05 har mye å være stolt av.englemor05 har mye å være stolt av.englemor05 har mye å være stolt av.englemor05 har mye å være stolt av.englemor05 har mye å være stolt av.englemor05 har mye å være stolt av.

Noen ganger så lurer jeg virkelig på hvordan dagene går, når man får avslag på avslag på den hjelpen man føler en trenger, og nå noen år etterpå sitter og ikke orker noen ting, og det tar evig lang tid på å få svar på om en kan få den hjelpen nå når det egentlig er blitt mye verre enn det noen gang har vært. Er utrolig å få tilbake meldinger fra diverse innstanser hvor en bare får beskjed om at en ikke er syk nok for en vil ikke ta sitt eget liv, men da lurer jeg på om de tror det er så enkelt å faktisk sitte igjen uten barnet sitt. Og nå med en ny lita prinsesse, alt jeg noen gang kunne ønske meg, sitter jeg her igjen å føler at ting bare blir verre, sitter å tenker at de tingene hun nå klarer er faktisk ting jeg burde ha opplevd tidligere, men som en ikke har vært så heldig å få vært med på.
englemor05 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-02-2009, 19:08   #39
Veteranmedlem

Slafsemusa sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 3,581
Blogginnlegg: 4
Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.

Huff, stakkars deg, kan ikke være lett.
Grusom opplevelse.
E april -07
A april -08
Takk!
Slafsemusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-02-2009, 22:25   #40
Gus
Seniormedlem

Gus sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: hovedstaden
Meldinger: 2,822
Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.

så grusomt.

og håper du får den hjelpen du trenger snart

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:57.