Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-04-2009, 13:04   #1
Medlem

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Gjøvik
Meldinger: 51
MP Rating: 0% (0)
Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.
Importere Babyjogger, trenger hjelp!

Nå hadde jeg endelig bestemt meg for vogn, og da viser det seg at vogna er helt umulig å få tak i her til lands på ubestemt tid...

Noen som kan anbefale en nettbutikk jeg kan bestille en Babyjogger City Elite??
Gammel 27-04-2009, 17:18   #2
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: På øya
Meldinger: 9,101
MP Rating: 100% (1)
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Importere Babyjogger, trenger hjelp!

Selges ikke denne på barnas hus da?

Ellers kan du sikkert kontakte disse: www.babyjogger.no og høre
Gammel 27-04-2009, 18:00   #3
Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Sandefjord
Meldinger: 227
@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.

.....
Gammel 27-04-2009, 19:13   #4
Medlem

Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av silkepels Vis post
Selges ikke denne på barnas hus da?

Ellers kan du sikkert kontakte disse: www.babyjogger.no og høre
Har snakket med babyjogger.no, og det er barnas hus som har de ja. Men absolutt ALLE butikkene i landet er utsolgt, og ubestemt når de får de inn igjen. En butikk sa det kom til å ta lang (!) tid...

Så nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre; vente.... , finne en annen vogn jeg vil ha... , eller importere!
Gammel 27-04-2009, 19:16   #5
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: På øya
Meldinger: 9,101
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har lyst på to stk babyjogger. Kanskje vi skulle laget en felles-bestilling? Kanskje det er flere som vil ha også?
Gammel 27-04-2009, 19:18   #6
Veteranmedlem

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 4,936
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (2)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

hmmm

så kjipt da..når man har bestemt seg..

jeg har babytravel jogger comfort... den er ikke så ulik city da?

mor er sakte men sikkert på vei ned

Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-04-2009, 09:29   #7
Seniormedlem

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,990
Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg skulle også gjerne hatt en Babyjogger City Elite, så om noen skal bestille flere, eller finner et sted hvor de har det, rop ut!

Gerbera er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-04-2009, 10:18   #8
Medlem

Mille82 sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Meldinger: 233
Blogginnlegg: 10
Mille82 har en strålende fremtid.Mille82 har en strålende fremtid.Mille82 har en strålende fremtid.Mille82 har en strålende fremtid.Mille82 har en strålende fremtid.Mille82 har en strålende fremtid.Mille82 har en strålende fremtid.Mille82 har en strålende fremtid.Mille82 har en strålende fremtid.Mille82 har en strålende fremtid.Mille82 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Kari. Vis post
Har snakket med babyjogger.no, og det er barnas hus som har de ja. Men absolutt ALLE butikkene i landet er utsolgt, og ubestemt når de får de inn igjen. En butikk sa det kom til å ta lang (!) tid...

Så nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre; vente.... , finne en annen vogn jeg vil ha... , eller importere!

Barnashus Åsane hadde fortsatt igjen 6 stk svarte på lørdag. Har du hørt med dem da?
Gammel 28-04-2009, 11:52   #9
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Mille82 Vis post
Barnashus Åsane hadde fortsatt igjen 6 stk svarte på lørdag. Har du hørt med dem da?
Hvorhvorhvor??? Er det Åsane i Bergen du mener?? Har akkurat snakket med de, og de hadde ikke hatt den inne på lenge sa de...
Gammel 28-04-2009, 11:53   #10
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Gerbera Vis post
Jeg skulle også gjerne hatt en Babyjogger City Elite, så om noen skal bestille flere, eller finner et sted hvor de har det, rop ut!
Jeg og! Jeg og! Jeg og!!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:23.