Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-04-2009, 17:14   #11
Supermedlem

Februar_M@m@_2boyz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: vestfold
Meldinger: 895
MP Rating: 100% (1)
Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.
Sv: Importere Babyjogger, trenger hjelp!

www.usapakken.com der har de dem se under barn og leker.. anbefaller vognen på det varmeste, har elite modellen og min 3.5 åring har good plass og vogna er superlett
jeg var heldig og fant 1 butikk i norge som sendte meg den ( barnashus) men de fører den ikke lenger akkurat nå nei.

Februar_M@m@_2boyz er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-04-2009, 18:17   #12
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Gjøvik
Meldinger: 43
MP Rating: 0% (0)
Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.

Da tror jeg saken har løst seg. Har funnet to butikker i Stockholm som har den, og den ene har sagt seg villig til å holde av en til jeg kommer neste helg!!

Så da blir det vogn på meg neste helg, akkurat den fargen jeg ville ha også!
Gammel 28-04-2009, 18:58   #13
Juniormedlem

Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av Februar_M@m@_2boyz Vis post
www.usapakken.com der har de dem se under barn og leker.. anbefaller vognen på det varmeste, har elite modellen og min 3.5 åring har good plass og vogna er superlett
jeg var heldig og fant 1 butikk i norge som sendte meg den ( barnashus) men de fører den ikke lenger akkurat nå nei.
Godt å høre at du er fornøyd med vogna! Sånn jeg ser det, har den faktisk alt jeg ønsker meg på en vogn, så tror jeg kommer til å bli fornøyd!
Hva slags ekstra utstyr har du, og hva kan du anbefale?
Gammel 28-04-2009, 19:09   #14
2ne
Supermedlem

2ne sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østfold
Meldinger: 1,299
MP Rating: 100% (12)
2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Kari. Vis post
Da tror jeg saken har løst seg. Har funnet to butikker i Stockholm som har den, og den ene har sagt seg villig til å holde av en til jeg kommer neste helg!!

Så da blir det vogn på meg neste helg, akkurat den fargen jeg ville ha også!
Så flott da Kari, ingenting er bedre enn å finne frem i vogn-jungelen

Du får legge inn bilder og erfaring her når du kommer hjem og har fått prøvd den skikkelig, vi andre må jo ha noe å over

Hvilken farge ble det? Og ble det city elite? Pris?
Gammel 28-04-2009, 19:13   #15
Supermedlem

Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.

så flott da at det ordner seg.. jeg har ikke noe ekstrautstyr til den jeg, men vil anbefalle og kjøpe regntrekket da den har stor kalesje og vanlige regntrekk ikke dekker hele kalesjen, men jeg bruker bare emmaljunga sitt om det skulle regne fælt.. ellers får du jo bumperbar å til og med kjølebag til og feste på vogna.. hehe!

Februar_M@m@_2boyz er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-04-2009, 19:27   #16
Juniormedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av 2ne Vis post
Så flott da Kari, ingenting er bedre enn å finne frem i vogn-jungelen

Du får legge inn bilder og erfaring her når du kommer hjem og har fått prøvd den skikkelig, vi andre må jo ha noe å over

Hvilken farge ble det? Og ble det city elite? Pris?

Det skal jeg gjøre, så klart. Er veldig spent, og sikkert klar for å skryte litt når jeg har prøvd den litt

Ble City Elite ja, i helt svart. Vet ikke hva prisen er enda, for har ikke fått svar på det. Men den koster vel 3000 eller 4000 i Norge, husker ikke helt i farta. Så regner med at den ligger på ca det samme i Sverige, og at kronekursen kommer meg tilgode!!
Vinn vinn situasjon heter det, hehe!!
Gammel 28-04-2009, 19:29   #17
Juniormedlem

Sitat:
så flott da at det ordner seg.. jeg har ikke noe ekstrautstyr til den jeg, men vil anbefalle og kjøpe regntrekket da den har stor kalesje og vanlige regntrekk ikke dekker hele kalesjen, men jeg bruker bare emmaljunga sitt om det skulle regne fælt.. ellers får du jo bumperbar å til og med kjølebag til og feste på vogna.. hehe!
Bumperbar må jeg ha, for Eivind liker å sitte å "lene" seg over den. Tenkte å kjøpe regntrekk og insektsnett også. Insektsnettet jeg har på Emmaljungaen min er integrert i vogna, så får ikke brukt det. Er vel de tingene jeg tenkte på, evt den posen til å ha den i. Får se på det i butikken, og se litt hvor fort prisen skyter i været!!
Hvor mye ga du forresten for vogna di?
Gammel 28-04-2009, 20:38   #18
Supermedlem

jeg ga 2900kr på barnas hus

Gammel 29-04-2009, 09:04   #19
Supermedlem

Medlem siden: May 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,400
Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.

www.uteungar.se sender til Norge.

Elsie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-04-2009, 13:17   #20
Juniormedlem

Sitat:
jeg ga 2900kr på barnas hus
I sverige koster den ca 5500,- snakket med Barnashus nå, og den har gått opp i pris hos de også. så kostet rundt en 5000,- der også, og mest sannsynlig skulle de ikke ta den inn igjen heller. Så der hadde du flaks ja! men ikke jeg...

Ville du ha kjøpt den hvis du måtte betale så mye for den også? Pga kronekursen vil den vel bli 20% billigere, så må vel ut med en ca 4500,- for bare vogna!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:41.