Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Fødselshistorier

Vis resultat: Svimte du av under fødselen? (ikke nesten, men virkelig borte... )
Ja 13 7.98%
Nei 150 92.02%
Velgere: 163. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-12-2008, 20:24   #1
Veteranmedlem

Tjorven75 sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,621
MP Rating: 0% (0)
Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Har du besvimt under fødselen?

Jeg var aldri i nærheten av å besvime underfødslene. Den første var veldig, veldig lang (totalt over 40 timer), og jeg var helt utslitt på slutten, men aldri nær noen besvimelse. Det er egentlig litt rart, for jeg har aldri gått så lenge uten mat verken før eller siden.

En kollega av meg har svimt av under alle tre fødslene sine...... han er mann
Gammel 21-12-2008, 20:56   #2
Seniormedlem

Cinaen sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Øvre Romerike
Meldinger: 1,556
Cinaen har en strålende fremtid.Cinaen har en strålende fremtid.Cinaen har en strålende fremtid.Cinaen har en strålende fremtid.Cinaen har en strålende fremtid.Cinaen har en strålende fremtid.Cinaen har en strålende fremtid.Cinaen har en strålende fremtid.Cinaen har en strålende fremtid.Cinaen har en strålende fremtid.Cinaen har en strålende fremtid.

Nei, det har jeg ikke!
Cinaen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-12-2008, 21:13   #3
VIP-Medlem

tinwin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 9,331
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.

Nei, men jeg trua med å gjøre det hvis jeg ikke fikk epidural

Fikk ikke epidural og besvimte ikke av den grunn

Vi savner deg!
tinwin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-12-2008, 22:41   #4
Supermedlem

sjanett sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted: Stavanger
Meldinger: 552
sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.

Under pressriene med Propellen så forsvant jeg langt bort. Jeg tror ikke jeg besvimte, husker bare det var grønne enger og fugler som kvitret
Dette var kun pga oksygenmangel. Var jo ingen som hadde sagt til meg at jeg måtte puste innimellom all pressingen

Tror ikke det teller som besviming, men langt borte det var jeg. Husker ennå hvordan kjæresten min rolig fortalte meg "du må pressa!" og jeg spurte rimelig lite påvirket "koffår det?". " Du ska pressa ud en unge!" var svaret jeg fikk. Hvorpå jeg svarte "Ok", og presset det jeg maktet.
Gammel 24-12-2008, 23:16   #5
Supermedlem

Sommerfugl25 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: skien
Meldinger: 1,348
Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.

nei ikke under fødselen,men like etter fødselen. Hadde nettopp født og måtte så sykt tisse... gikk til do alene og jada det går fint. Så skal jeg gå tilbake og da sa det bare PANG så var jeg vekk.... jordmora var heldigvis ved siden av hele tiden og regnet vel med det,så hun tok meg imot.
Fikk tatt imot to den dagen hu da. Haha,dårlig humor. GOD JUL ALLE SAMMEN!!

Sommerfugl25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-12-2008, 12:32   #6
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 2,237
Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.

Nei og har heller ikke vært i nærheten av å gjøre det heller.

Men fikk streng beskjed på barsel om at det var forbudt å låse døra på do/dusj så jeg overholdt det, da.
Gammel 26-12-2008, 17:28   #7
Veteranmedlem

vicci sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 4,812
MP Rating: 100% (3)
vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.

nei, det har jeg ikke gjort under noen av mine to fødseler.

Nærmer seg slankemålet
vicci er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-12-2008, 17:42   #8
Veteranmedlem

Phoeebee sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Hillbillyhelvete
Meldinger: 3,689
Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.

Nei. Men var temmelig nær ved å segne om etterpå, pga blodtap. (Første fødsel) Andre fødsel hadde jeg større blodtap, men var helt i hundre, og følte meg supersprek. Go figure.
Gammel 02-01-2009, 22:58   #9
Supermedlem

Louise73 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 1,138
Louise73 er fantastisk mot andre.Louise73 er fantastisk mot andre.Louise73 er fantastisk mot andre.Louise73 er fantastisk mot andre.Louise73 er fantastisk mot andre.Louise73 er fantastisk mot andre.Louise73 er fantastisk mot andre.Louise73 er fantastisk mot andre.Louise73 er fantastisk mot andre.Louise73 er fantastisk mot andre.Louise73 er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Phoeebee Vis post
Nei. Men var temmelig nær ved å segne om etterpå, pga blodtap. (Første fødsel)
Meg og pluss at det var en tøff fødsel for både mor og barn.
Måtte trilles i rullestol. Andre fødsel derimot var jeg supersprek etterpå.
Gammel 13-02-2009, 14:50   #10
Medlem

Snoopy sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Stavanger
Meldinger: 155
Snoopy er som en lysfontene.Snoopy er som en lysfontene.Snoopy er som en lysfontene.Snoopy er som en lysfontene.Snoopy er som en lysfontene.Snoopy er som en lysfontene.Snoopy er som en lysfontene.Snoopy er som en lysfontene.Snoopy er som en lysfontene.Snoopy er som en lysfontene.Snoopy er som en lysfontene.

Hei Baro!!!
Har ikke vært inne her siden 2005, da skrev jeg et innlegg om at Tobias våknet så mye om natten, var visst skikkelig fortvila, så fort kan man glemme...
Skulle inn og se om noen hadde skrevet noe om "tegn" på at fødselen nærmer seg, for eksempel løs mage eller noen sånne rare ting som pleier å indikere at noe er på gang... Men fant ikke noe, så bare plutselig denne fra deg, så da kan jeg jo svare
Besvimte begge gangene, jeg, så vidt jeg husker. Både besvimte og kastet opp - det er vel fordi smerten er såpass intens at kroppen konker ut... Som å rive av et bein, - kaster opp og besvimer vel da og... Uff, gruer meg!!!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:47.