Hei
Vet ikke om dere husker historien min, for jeg er ikke så flink til å skrive her inne. Men etter tre års prøving fikk vi endelig lille venn på første prøverørsforsøk. Vi hadde bestmt oss for å ikke bruke prevensjon etter henne, for å se hva som skjedde. Det er ikke noe galt med noen av oss, men siden vi har den historien vi har står vi allerede i kø for prøverør og skulle satt igang det til sommeren. Nå slipper vi det! Fant ut i går at jeg var gravid - bare 4+5 nå, så det er tidlig. Det morsomste er at treminen blir i midten av september 2006, og det er akkurat da vi skal flytte inn i det nye huset vårt. Veldig takknemlig for at det er nøkkelferdig, og at vi ikke skal gjøre noe annet enn å flytte inn, iallfall nå! Risikerer jo å ligge på sykehuset når vi overtar.
Er helt overveldet over hvor annererledes det føles å bli gravid denne gangen i forhold til sist gang da det var så mye styr først! Vi er så takknemlige!
Tror dere at vi bør kjøpe tvillingvogn i og med at det blir bare rett over 2 år mellom de?!
Sosiale Bokmerker