Uff, dette er pinlig, men jeg må bare høre hva dere synes.
Jeg er selv renslig av meg. Dusjer hver dag, og av og til to ganger for dag om jeg har trent eller vært på jobb eller lignende. Føler meg liksom ikke vel før jeg har fått tatt meg en dusj om morgenen, og vil også at min samboer skal synes at jeg tar godt vare på meg selv.
Men samboeren min dusjer ikke hver dag. Bare 2-3 ganger i uka, alt ettersom. Og han går i tette sko på jobb, så det lukter ofte "tåfis" av han. I tillegg går han i de samme klærne i lengre tid, går for sjelden til frisøren, og barberer seg for sjelden.
Da vi først ble sammen var det ikke sånn. Da dusjet han som regel hver dag, skiftet oftere klær, "pyntet" seg for meg, og tok vare på kroppen sin.
Jeg skjønner jo at det er travlere etter at vi fikk barn, og at det er vanskelig å få tid til frisør for eksempel, siden vi begge jobber, og sjelden har fri begge to samtidig. Men jeg blir litt lei meg liksom. Vil jo at han skal fortsette å ta vare på kroppen sin selv om vi ikke er nyforelska lenger....
Jeg har lyst til å ta dette opp med han, men jeg vet ikke hvordan. Vil jo ikke såre han heller... Har komt med små hint av og til, men det ser ikke ut som han skjønner det.. Dette går utover sexlivet vårt også. Jeg liker ikke å ha sex med noen som ikke har dusja på flere dager.
Uff, det høres sikkert ut som jeg har DEN ekle kjæresten da. Men han er ikke det, ingen andre som merker noe altså. Han lukter ikke vondt, bortsett fra "tåfisen" av og til.
Hva synes dere? Hvordan bør jeg gå frem dersom jeg skal ta det opp med han?
Sosiale Bokmerker