+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 7 av 7

Erfaringer med hormonspiral?

Er det noen som har det her?
    Lurer på om det blir det på meg nå.
    Brukte p-ring tidligere, veldig fornøyd med det, men det går jo ikke overens med amming.

Er så distre at jeg ikke tør prøve meg på piller, da kan vi fort ende opp med en liten til. Tenkte drøye litt med det.

Uansett er fem år litt for lenge, men så vidt jeg har forstått, så tar det ikke lang til før eggløsning kommer tilbake etter at spiralen er ute?
    Fikk litt skrekken etter p-sprøytebruk.
    Mvh, Mitsu
    Vår lille Emma kom til verden 04.01.07
    Jippi, vi gifter oss 08.08.08

Amarti
    Gjest

Sv: Erfaringer med hormonspiral?

Lurer også på dette da jeg også har tenkt på hormonspiral. Håper noen har erfaringer å dele!

VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Jannicke81 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Follo (Langhus)
    Meldinger
    5,263

Jeg har satt inn hormonspiral nå.
    Har hatt litt problem med div. p-piller og nuva ring.. så denne skulle vist være mye mer skånsom mot kroppen. SLipper bare ut en liten mengde hormon. Og det går ikke gjennom hele kroppen. En annen fordel er at mange mister mensen helt, så da slipper man jo det styret også.

Ble gravid før mens kom tilbake sist.. så denne gangen tok vi ingen sjangser
    Mamma til storebror 05, mellomsøster 07 og lillesøster født juli 2010

VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Pearly sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kristiansund
    Meldinger
    6,679

Skal å hente min på apoteket snart å sette den inn den 15.mars
    Har ingen erfaringer med den men håper jeg blir fornøyd

Jeg har brukt hormonspiral i flere år, det kan absolutt anbefales! Trygt og greit, hadde litt småblødninger første måneden etter at jeg fikk den satt inn, men i flere år hadde jeg ingen mensblødninger i det hele tatt. Og det er jo relativt behagelig! Ble forresten gravid 2 mnd etter at spiralen ble fjernet.

Lenamor
    Gjest

Kan man ikke bruke p-ring når man ammer??? Jeg hadde tenkt og prøve det, men da må jeg finne noe annet da

Iben005
    Gjest

Begynte på cerazette i dag jeg. Håper jeg slipper diverse bivirkninger som jeg har hørt at enkelte har

Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
  • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine