+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Uregistrert
    Gjest

Indigobarn/Krystallbarn

Noen her som har noe kjennskap til disse betegnelsene?

Jeg har vært hos en healer som mener at datteren min er Indigobarn. Jeg har ikke så mye kunnskap om dette ennå, men skal prøve å få lest meg opp denne uka.
    Jeg ser at det er flere trekk som kan passe henne, bla hadde hun veldig tidlig et godt utviklet språk. Hun sa sitt første ord da hun var 6 mnd. Nå er hun 2,5 og snakker som en foss. Hun kledde på seg buksen selv da vi var på 1 års kontroll, hun legger puslespill opp ned -altså bildet ligger mot gulvet, hun overhører og husker feks navn og andre ting på personer som ikke er tilstede, men som hun har overhørt at andre snakker om osv.

Jeg ønsker å få innspill fra andre som har kunnskap/erfaring om dette...

Takker på forhånd!

Uregistrert
    Gjest

Sv: Indigobarn/Krystallbarn

Sitat Opprinnelig postet av Uregistrert Vis post
    Noen her som har noe kjennskap til disse betegnelsene?

Jeg har vært hos en healer som mener at datteren min er Indigobarn. Jeg har ikke så mye kunnskap om dette ennå, men skal prøve å få lest meg opp denne uka.
    Jeg ser at det er flere trekk som kan passe henne, bla hadde hun veldig tidlig et godt utviklet språk. Hun sa sitt første ord da hun var 6 mnd. Nå er hun 2,5 og snakker som en foss. Hun kledde på seg buksen selv da vi var på 1 års kontroll, hun legger puslespill opp ned -altså bildet ligger mot gulvet, hun overhører og husker feks navn og andre ting på personer som ikke er tilstede, men som hun har overhørt at andre snakker om osv.

Jeg ønsker å få innspill fra andre som har kunnskap/erfaring om dette...

Takker på forhånd!
    fant link ved å søke på www.google.no.

http://www.elinsvei.com/barna/Indigo.htm

høres litt ut for flowerpower for min del..

Æresmedlem Happy har et ubeskrivelig bra rykte. Happy har et ubeskrivelig bra rykte. Happy har et ubeskrivelig bra rykte. Happy har et ubeskrivelig bra rykte. Happy har et ubeskrivelig bra rykte. Happy har et ubeskrivelig bra rykte. Happy har et ubeskrivelig bra rykte. Happy har et ubeskrivelig bra rykte. Happy har et ubeskrivelig bra rykte. Happy har et ubeskrivelig bra rykte. Happy har et ubeskrivelig bra rykte. Happy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2002
    Sted
    Østlandet
    Meldinger
    10,076

Hvordan går det med barnet ditt HI?
    - Happy -
    Turbo (-02), Sprell (-03), Liten (-05)

Seniormedlem Marry har et ubeskrivelig bra rykte. Marry har et ubeskrivelig bra rykte. Marry har et ubeskrivelig bra rykte. Marry har et ubeskrivelig bra rykte. Marry har et ubeskrivelig bra rykte. Marry har et ubeskrivelig bra rykte. Marry har et ubeskrivelig bra rykte. Marry har et ubeskrivelig bra rykte. Marry har et ubeskrivelig bra rykte. Marry har et ubeskrivelig bra rykte. Marry har et ubeskrivelig bra rykte. Marry sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2002
    Sted
    Østlandet
    Meldinger
    2,726

Sitat Opprinnelig postet av Uregistrert Vis post
    fant link ved å søke på www.google.no.

Elins vei - Indigo

høres litt ut for flowerpower for min del..
    Jeg synes også det høres ut som noe hippi crap. Men så godt som alle punktene som kjennetegner et indigobarn passer på min 7 år gamle datter. Skulle ønske det fantes mer saklig info om hvordan man best veileder og "oppdrar" disse steile barna. For aura og åndelig bevisthet blir for søkt for meg. Igrunn er jo disse kjennetegnende veldig like det Jesper Juul beskriver som autonome barn, men jeg finner så lite god info om temaet.
    Storm 04 spiser ristet brød fra Melissa brødrister

Uregistrert
    Gjest

har i dag vært i kontakt med en som snakket med mitt barn på 12 år via telepati. barnet fortalte da selv at hun var helt blå....jeg er et indigobarn....jeg er et synsk barn. veldig spennende.

+ Svar på diskusjon

Stikkord for denne diskusjonen

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
  • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine