Ja, da er det 3 dager igjen til julaften gitt.
Sitter her med verdens svarteste samvittighet og er skikkelig lei meg. Skulle tulle litt med storebror i går så jeg tok han etter bena og skulle heise han opp. Men han ble antagelig litt skremt og svingte seg rundt og slo hodet skikkelig i den spisse bordkanten Ble jo blodig og skikkelig vondt og storebror ble sikkert skikkelig redd. Heldigvis ble ikke kuttet såpass at vi måtte turen på legevakta og kulen klarte vi å få ned med kald klut.
Men ikke mye morro for et mammahjerte nei
Ingen store planer for resten av dagen her
Off stakker deg *star* og ikkje minst storebror.
Får håpe det går bra med han nå
Edlih mammaen til storesøster ( mars-93) og lillegutt ( jan-07)
Det går bra ja og han har ikke sagt noe i dag. Han fikk seg en DVD som unnskyld gave og ble overrasket og glad. En liten kul er det, men synes ikke.
Vi har tatt inn juletreet så nå lukter det såååå godt her altså.
Det meste annet er gjort også, mangler vel bare gulvvasken og badene.
Godt det ikke gikk værre med storebror. =)
Er stille i heimen om dagen, bortsett fra søskenkrangling. :P I dag skal komfyren gnukkes ren. Tar nok litt tid tenker jeg. Mer klær må vasker og litt småpynt som ikke skal være framme nå, må i esker.
Ellers skjer det ikke så mye nytt og spennende
Tingeling84Lille Hjerte: Mai 05Prakteksemplaret: November 06.
Flink du er Star! Er ikke lenge siden gubben støvsugde bak sofaen, så det gidder jeg ikke nå. hehe. Jentene og jeg har hatt juleverksted i kveld. Lagde kremmerhus av gråpapir, og pyntet de med glitterlim og klistremerker. Ble så fine atte
Tingeling84Lille Hjerte: Mai 05Prakteksemplaret: November 06.
Oi, nå er vi visst hele 2007 her nå.
Da forsvinner vel alle da.......
Jaja, da har jeg bare igjen å støvsuge og vaske gulvet på stua/kjøkkenet (dvs andre etasje). Har noen maskiner igjen med vask da, men er jo ikke store jobben akkurat. Må en liten tur på butikken og handle siste lille rest også
god jul alle sammen
Ojsann! Er hele 2007 slått sammen til en gruppe nå?? Så koselig!!
GOD JUL ALLE SAMMEN!!!
Mamma til
okt-98, nov-01 april-07
og feb-12.
wow jøss..mange nye å bli kjent med da tenker jeg
god jul alle sammen!
Sosiale Bokmerker