Håper noen vil skravle litt her inne, men det virker jo som om alle har forduftet
Jeg har vært og trent noe jeg ikke har trent før så jeg tenker jeg kommer til å kjenne det i morgen ja.
Hei Star. Jeg er her litt innimellom. Skal også begynne å trene litt snart. Hehe, meg og ei venninne. Må bare få rotet oss til å få meldt oss inn på treningssenter. Ting tar tid
Av mirakler får man grå hår
Turbotrollet (07)
Duracel (08)
Nå vet vi hva kjærlighet er
Jeg og er her. Trene ja, skulle bli så flink til det men har ikke vært så veldig flink. Bare å begynne å bli flink rett og slett.
Skal ut og kjøre fire stk til skole og bhg, gruer meg litt. Nå er det litt vel mye snø synes jeg. Huff.
Ha en fin dag dere.
Er støl ja, men ikke så mye der jeg trodde jeg skulle bli støl Nå er vi straks på vei til barnhagen og så skal jeg prøve meg på en dobbelttime på treningssenteret etterpå. Så en liten butikkrunde før det er hjem og fortsette på innbydelsene. Fikk da hvertfall printa på teksten i går kveld, så nå er det å sette sammen delene Må huske å kjøpe en god penn også når jeg først er innom jobben og bytter konvolutter.
Ikke akkurat behagelig trening i går og fy som det kjentes her og der Fortsatt støl da.
Har vært til tannlegen i dag og null hull Var en fylling fra forrige gang som visstnok ikke var som hun ville så den skifter vi neste gang. Jeg kjenner ikke noe så da venter vi til høsten Er så glad jeg nå har en tannlege som jeg føler meg trygg på, ikke så rart når det er kona til en kamerat av sambo (de er begge tannleger) og som vi er en del med. Fra ekstrem tannlegeskrekk så gruer jeg må nå knapt.
Må få gjort ferdig innbydelsene i dag, men er ikke mye igjen nå
Så flink du er til å trene Star! Jeg har også et treningsmål - som jeg aldri klarer å holde...
Men nå MÅ jeg begynne! Jeg har nemlig fått med meg alle kollegaene mine på Dytt.no konkurranse, og da kan ikke jeg være den som ikke kommer i mål i tide
Noen som vil slenge seg på? Vi kan jo ha en tråd her inne og legge inn skrittene våre hver dag.
Jeg har det travelt på jobb for tiden, og går hjem hver dag med dårlig samvittighet. Jeg får se om jeg tar meg en langdag neste uke. Mannen jobber skrift, så da er det begrenset hvor mye tid jeg kan bruke på min jobb.
Ut over det så er jeg DRITTLEI snø og kaldt!!!! Jeg vil ha vår og varme sånn at vi kan begynne og gå ut igjen. Minsten har astma og var plaget med infeksjoner mer eller mindre hele vinteren i fjor, så i år har vi vært minst mulig ute i kulden. Jeg er nok blitt litt mer hysterisk mor enn jeg hadde tenkt.... hehe Men jeg orker bare ikke en sånn periode til!
Nå er det helg, og det skal jeg nyte ved å gjøre minst mulig
Vi har vært og badet i dag. Gjør vanligvis det hver fredag hvis sambo er hjemme og jeg ikke jobber. Gutta storkoser seg, men lillebror hadde ikke særlig lyst å være med i jentegarderoben i dag altså. Han har litt sånn jentelus for tiden
Hva trente du Star? Jeg skulle egentlig vært på spinning i går, men vi var å fant bryllupslokale i stedet. Viktigst. Så nå er det i boks, og i kveld kan jeg få kommet meg på Zumba, og Stram opp på torsdag Godt å få trena en eller to ganger i uka!
Skal så smått begynne på invitasjoner jeg også. Gleder meg mer og mer
Tingeling84Lille Hjerte: Mai 05Prakteksemplaret: November 06.
Når jeg kommer i gang med trening, så skal jeg heller være med å legge inn tallene mine fra skrittelleren Hehe
Turbotrollet (07)
Duracel (08)
Det må du gjøre Lijander I mårra skal jeg på Stram opp. Det trengs før bryllupet. hehe.
Hvordan er formen i dag Star?
Jauda, fresh og fin nå Var like før svigermor sov bort hele barnepassen gitt, men hun kom da hit i tide sånn at jeg fikk trent. Ble varm og sliten som vanlig gitt. Men balansen er helt håpløs når vi skal snurre rundt på denne halve ballen altså
Stram opp ja, tenker jeg tar den på fredag jeg
Har invitert til bursdagskalas i dag og vet ikke helt om jeg vet hva jeg har gjort Spent på hvor mange (bedt 10 stk) siden det er første helga i vinterferien.
Hva er det der stram opp greiene??
Turbotrollet (07)
Duracel (08)
Vi har også litt hopp og sprett. Kjenner jeg tviler litt på om jeg skal ta de timene mer...mister totalt lysta når jeg føler at jeg aldri klarer å henge med på de hopp og sprett trinna, som vi sikkert gjentar ørten ganger i løpet av 20min :S Psyken som prøver å nekte meg å trene :P
Stakkars lillebror var helt ferdig når han kom seg i sofaen etter barnehagen. Da han sovna etter barnehagen og jeg tok han opp så var han glovarm. Som vanlig når han da blir dårlig så var det rett opp i 40 i feber. Så han klarte såvidt å holde seg våken gjennom barneTV før han tok kvelden. Blir hjemme på han i morra da og ingen trening på hu mor. Lurer på om det blir første hele fraværsdagen til lillebror i barnehagen siden han begynte for halvannet år siden jeg altså. Han har ikke vært mye syk etter han rundet året. Før det så var han stadig syk med alt storebror dro med seg hjem fra barnehagen.
Godt at han ikke er mye syk da, Star.
Her føler jeg hele januarmnd gikk med til sykdom, så vi har hatt nok for hele året
Idag har jeg faktisk vært på trening, skal melde meg inn. Hadde bare prøvetime. Og det ligger så kjekt plassert. 1,5 km fra meg Så dette går riktig vei
Trener dere for å bygge muskler, ned i vekt, finere fasong??
Turbotrollet (07)
Duracel (08)
Jeg har lyst å trene. Da er hensikten å få litt mer kraft i kroppen og å fikse litt på den dvaske fasongen min. Magen henger, armene vokser og beina mine er et kapittel for seg selv. 1 mars skal jeg begynne på 30 days og skjerpe colaen og godtet igjen.
Idag kommer vaskedama her og jeg skal til mamma med ungene idag.
Snør som bare det her og jeg liker det ikke! Lei snø nå.
Ellers? Alt vel?
Sosiale Bokmerker