Ja da har det jaggu meg blitt mars. Har vært noen flotte dager her de siste dagene og det smelter bra.
Ingen som vil skravle??
Har vært på samtale i barnehagen i dag med begge gutta faktisk. Går så bra så og lillebror har jo skravert hele runden sin på 3-4 år allerede.
Nå sitter jeg på kurs igjen, bare ut denne uke og neste så er vi ferdig. Ble forespeilet at jeg fikk penger for dette, men neida Nav altså......
Jo, jeg vil da skravle.
Så bra at det gikk bra på samtalen i barnehagen med guttene dine!
Merkelig at du ikke skal få noe penger for å være på det kurset!
I går var jeg med lillebror til Manuelterapauten hans, det gikk bare bra.
Enda stiv i nakken, hun sjekket beina hans også.
Han er mykere en hva det er som er normalt i et bein også stivere en normalt i det andre beinet.
Hun skulle følge med på dette, er vist ikke noe å gjør.
Utenom operasjon, og det er noe de ikke gjør med mindre det er hemmende og da må ha være mye eldre.
Men greit å få det bekreftet at det faktisk er rett det vi har observert at han går litt rart.
I dag har lillebror vært på høresentralen, men det var to nye damer som skulle ta testen på han.
Så da nektet han plent, så vi vil bli innkalt på nytt igjen til de to damene som har tatt tester på han 2/3 ganger før.
Ellers så har jeg vært å kjøpt Mummitroll krus i dag, er på salg på OBS.
Lillebror har sovet snart i 45 min gikk å la seg uten å si noen ting. Murmeldyret vårt.
Venter og storebror straks inn dørene, har vært på turn storebror. Så holder på å steker pannekaker.
februar 05 ~ mars 07 ~ Frøkena 2 juni 2011
ikke fått med meg den her jeg ....
VinterPrinsen 2004, VårPrinsen 2007 & LitjPrinsessa født 22.2.11
Heia kine!
Hvordan intervju skal du på star?
Her har minste mann tisset på potte for aller første gangen. Ba selv om å få potta.
Han var jo bare drit selv også da. Gliste i fra øre til øre og kvite av fryd også sa han tisss.
I går hadde han bursdag også.
Tror han kommer til å lære seg utrolig mye nytt dette året, språket har begynt å eksplodere endelig!!
Kommer nye ord ut av han hele tiden nå.
Jeg har fått meg fast helg stilling på avd. der jeg jobber nå.
Begynner i den fra 1 april, ble super glad for det.
Trodde aldri jeg skulle få fast på sykehuset!
Tenker jeg slenger meg i sofaen med strikkepinner eller heklekroken i hånda, men jeg glaner litt tv i kveld.
Håper alle sammen har en fin kveld!
Grattis med fast jobb Rhiina og grattis med 3-åring i hus
Kan tenke meg han var stolt ja.
Her kasta lillebror bleia i oktober og det bare helt sånn plutselig og både dag og natt. Har nesten ikke uhell heller flinkingen. Hadde bare storebror fulgt i samme tralten så
Skal på intervju på en kontorstilling Bedre betalt enn luselønna jeg har nå og mer jobbing. Nå er det jo bare litt her og litt der og det blir man ikke rik av.
Grattis med jobb ja.
Og hvorfor får du ikke penger for kurs? Og nysgjerrige meg...åssen kurs er det?
Av mirakler får man grå hår
Turbotrollet (07)
Duracel (08)
Nå vet vi hva kjærlighet er
*star* Gratulerer så masse!
Er det 100% stilling du har fått deg?
Er bare 9 dager til vi drar på påskeferie nå, det skal bli sååå utrolig godt!
Da drar vi nordover til slekta mi også blir vi borte til påska er ferdig.
Ble legevakt tur på meg og storebror i dag. Da jeg henta han fra barnehagen og kledde av ved bilen så oppdaget jeg en lekker blå og hoven lillefinger som han visstnok hadde ramla på i gymmen i dag. Store gutten min som ikke klager stort når han slår seg, men den fingeren var ikke god. Ikke hadde han sagt noe heller så de ansatte visste det jo ikke engang.
Jaja, ringte legevakta og fikk en time for å sjekke. Og der ville hun ha oss på røntgen for sikkerhets skyld og det var jo greit Men da må vi til Elverum og det er jo en halvtimes kjøring. Fant heldigvis ikke brudd, men fikk teipa fingeren inntil den ved siden av.
HUff så tungvindt å måtte reise heilt til elverum for å sjekke fingeren da. men var veldig bra den ikkje var brukket
Så flink du har vært som har tatt av deg 10 og er snart halvegs på dei 5 siste, du kommer virkelig til å bli en smashing brud til sommeren
Sliter med Brokitt om dagen så eg er mindre aktiv på nett. ser ikkje heilt hvordan eg skal kunne gjennomføre en fødsel med dei hostekulene og den lungekapasiteten som eg innehar nå
Ønsker alle ein fin 17 mai!
Blir jo sånn når de ikke har røntgen nedpå her gitt.
Sitter forresten nå her med lillebror som har blå finger Har visst fått en stokk eller noe over fingeren så ble bedt om å hente han i barnehagen for han var helt uttafor. Og den ser ikke pen ut, men jeg vet ikke om det er legemateriale Får se an til i morra tenker jeg.
Og tusen takk
Når er det du har termin igjen frk.x??
huff da, kanskje best å ta han med til legen?
terminen er 28 april. 35 dager igjen...
æsj så seigt NM er nå
æsj så seigt NM er nå
æsj så seigt NM er nå
fikk det med meg første gangen
Neida, og ja det er sirup her til tider
Ser an fingeren til i morgen. Jeg får jo omtrent ikke se på den engang så den er nok vond. Men den er hoven så den er helt stinn og det er nok ikke godt det heller.
Vet dere forresten kjønnet frk.x? Og navn da??? Nysgjerrig til tusen serru
Sosiale Bokmerker