Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-09-2009, 10:01   #41
Gus
Veteranmedlem
 
Gus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 3,256
MP Rating: 0% (0)
Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vet du hva du skal stemme? Stortingsvalg 2009

Her blir det Rødt
__________________
Gus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-09-2009, 10:14   #42
Supermedlem
 
Fjordalv sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Bergen
Meldinger: 682
MP Rating: 0% (0)
Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.
Sv: Vet du hva du skal stemme? Stortingsvalg 2009

Ja, nå har jeg tatt testene, og resultatet ble at jeg bør stemme enten Rødt, SV, V, eller KrF. Det var det mye hjelp i, må jeg si. Tyder vel på at det ikke er de største forskjellene mellom de norske partiene, og at formuleringen av et spm har mye å si for svaret. Det testene var veldig enige på, er at jeg ikke har noe til felles med FrP, og akkurat dét trengte jeg ikke å bli fortalt.

Syntes VG sin test var spesielt dårlig. Nesten bare ja/nei alternativer på spørsmål der jeg ville svare "Ja, men bare forutsatt...", eller "Tja, men det bryr jeg meg faktisk ikke om." Aftenposten sin test var klart best, og mest nyansert.
__________________
Denne signaturen er under rekonstruksjon.
Fjordalv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-09-2009, 10:19   #43
Supermedlem
 
Fjordalv sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Bergen
Meldinger: 682
MP Rating: 0% (0)
Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.
Sv: Vet du hva du skal stemme? Stortingsvalg 2009

Sitat:
Opprinnelig postet av MTN Vis post
Venstre, Høyre og Krf har ikke flertall og må samarbeide med ...... FrP. FrP er for stort og for selvsikre nå til å dilte etter.

Nei, Sponheim sin garanti innebærer at Venstre heller vil ha en AP/Rød-grønn mindretallsregjering, enn enhver regjering der FrP er med. Utover det vil de samarbeide på saksbasis, men vil prøve å felle en Frp-regjering. De vil heller være i opposisjon enn å støtte Frp. Tydeligere kan det vel ikke bli? Og hvem som har flertall får vi forresten ikke vite før etter valget.
__________________
Denne signaturen er under rekonstruksjon.
Fjordalv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-09-2009, 11:17   #44
Veteranmedlem
 
Kosmokula sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim (Ylvingen)
Meldinger: 3,046
MP Rating: 100% (1)
Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vet du hva du skal stemme? Stortingsvalg 2009

Jeg fikk Venstre på 3 av testene og AP på 1, og jeg har forhåndsstemt Venstre.
__________________
LM feb'05 & O sept'06
Kosmokula er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-09-2009, 20:33   #45
Medlem
 
celmarith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 434
MP Rating: 0% (0)
celmarith har mye å være stolt av.celmarith har mye å være stolt av.celmarith har mye å være stolt av.celmarith har mye å være stolt av.celmarith har mye å være stolt av.celmarith har mye å være stolt av.celmarith har mye å være stolt av.celmarith har mye å være stolt av.celmarith har mye å være stolt av.celmarith har mye å være stolt av.celmarith har mye å være stolt av.
Sv: Vet du hva du skal stemme? Stortingsvalg 2009

Jeg skal stemme på AP.
__________________
Storebror 04 og lillesøster 06
celmarith er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
2009, stortingsvalg


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:04.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com