Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema


Svar
 
Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-08-2009, 11:17   #1
Hjelpeadmin
 
Helene Harefrøken sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Meldinger: 18,704
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 100% (1)
Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.
kidoki Vet du hva du skal stemme? Stortingsvalg 2009

Usikker på hva du skal stemme(husk forresten at det er bedre å stemme blankt enn å ikke stemme i det hele tatt)? Ta disse testene og se hva hvilket parti som testene mener du har mest til felles med. Vet du om flere tester så si i fra så kan jeg oppdatere med flere linker

Del gjerne de forskjellige resultatene dine her om du ønsker det.
Helene Harefrøken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2009, 11:21   #2
Hjelpeadmin
 
Helene Harefrøken sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Meldinger: 18,704
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 100% (1)
Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vet du hva du skal stemme? Stortingsvalg 2009

Jeg har tatt alle testene og resultatet ble SP i alle utenom én der fikk jeg SV som resultat.
Helene Harefrøken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2009, 11:33   #3
Veteranmedlem
 
Humlesnurr sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 3,668
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vet du hva du skal stemme? Stortingsvalg 2009

Jeg har også tatt alle, og skal visst stemme SP i år
__________________





Humlesnurr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2009, 11:35   #4
Seniormedlem
 
gullli sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,668
MP Rating: 0% (0)
gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vet du hva du skal stemme? Stortingsvalg 2009

Har tatt alle og ikke overraskende fikk jeg AP på alle som en Har stemt på dem så lenge jeg har hatt stemmerett.
__________________

Støttemedlem av AF's jaktlag
gullli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2009, 11:41   #5
Medlem
 
Stinemor1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Meldinger: 154
MP Rating: 0% (0)
Stinemor1 har en strålende fremtid.Stinemor1 har en strålende fremtid.Stinemor1 har en strålende fremtid.Stinemor1 har en strålende fremtid.Stinemor1 har en strålende fremtid.Stinemor1 har en strålende fremtid.Stinemor1 har en strålende fremtid.Stinemor1 har en strålende fremtid.Stinemor1 har en strålende fremtid.Stinemor1 har en strålende fremtid.Stinemor1 har en strålende fremtid.
Sv: Vet du hva du skal stemme? Stortingsvalg 2009

Jeg har tatt 3 av disse testene og fått 3 forskjellige partier jeg...
__________________
Martine f. 2002

Magnus f. 27.04.2009
Stinemor1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2009, 11:51   #6
Hjelpeadmin
 
Helene Harefrøken sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Meldinger: 18,704
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 100% (1)
Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vet du hva du skal stemme? Stortingsvalg 2009

Hva er hjertesakene deres da? Hvis jeg kan spørre om det

Dette er noen av mine: distriktspolitikk, miljøpolitikk, syn på privatisering, partiets standtpunkt mtp. EU-medlemsskap og EØS avtalen.
Helene Harefrøken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2009, 12:03   #7
L81
Medlem
 
L81 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Sted: Hvalstad i Asker
Meldinger: 355
MP Rating: 0% (0)
L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.
Sv: Vet du hva du skal stemme? Stortingsvalg 2009

Alle sier AP, bortsett fra Partitesten til Nettavisen som sier SV.

Blir nok ganske sikkert AP ja
__________________
Ei lita kom til verden 12. mars 2009


L81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2009, 12:41   #8
VIP-Medlem
 
maylen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: finnmark
Meldinger: 5,349
MP Rating: 0% (0)
maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vet du hva du skal stemme? Stortingsvalg 2009

Jeg har allerede stemt.
maylen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2009, 12:46   #9
VIP-Medlem
 
*star* sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 7,464
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vet du hva du skal stemme? Stortingsvalg 2009

Tatt 4 tester og fått 3 forskjellige partier
__________________
Skravlebøtta febbis 2005 og krølltoppen januar 2007


*star* er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2009, 13:42   #10
Supermedlem
 
mamzen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Meldinger: 530
MP Rating: 0% (0)
mamzen har en strålende fremtid.mamzen har en strålende fremtid.mamzen har en strålende fremtid.mamzen har en strålende fremtid.mamzen har en strålende fremtid.mamzen har en strålende fremtid.mamzen har en strålende fremtid.mamzen har en strålende fremtid.mamzen har en strålende fremtid.mamzen har en strålende fremtid.mamzen har en strålende fremtid.
Sv: Vet du hva du skal stemme? Stortingsvalg 2009

Jeg får også forskjellige partier og det er veldig jevnt bortsett fra Fremskrittspartiet, så da vet jeg i hvertfall hvilket parti jeg ikke skal stemme. Problemet er at jeg er enig med alle de andre...
__________________
Lillesøster 22. november 2008 og Lillebror termin 13. april 2010
mamzen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
2009, stortingsvalg


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:08.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com