Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-10-2009, 23:00   #51
Moderator

Monen sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Lier
Meldinger: 1,380
MP Rating: 0% (0)
Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Da vår lille englegutt kom til verden

Tusen hjertlig takk alle sammen, for god ord og tanker!

Sitat:
Opprinnelig postet av Hjertegull Vis post
Dette var hardt å lese. Jeg er utrolig lei meg på deres vegne og føler med dere. Er det lov å spørre om hvorfor han ikke fikk leve? Var det navlestrengen rundt halsen eller vet dere ikke?

Hvil i fred kjære Fredrik!
De vet ingentlig foreløpig. Alt så fint ut med både han, morkaken og navelstrengen. Han blir obdusert i morgen, men vi må nok belage oss på å ikke få svar
Monen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-10-2009, 23:05   #52
Medlem

Hjertegull sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 241
Hjertegull har mye å være stolt av.Hjertegull har mye å være stolt av.Hjertegull har mye å være stolt av.Hjertegull har mye å være stolt av.Hjertegull har mye å være stolt av.Hjertegull har mye å være stolt av.Hjertegull har mye å være stolt av.Hjertegull har mye å være stolt av.Hjertegull har mye å være stolt av.Hjertegull har mye å være stolt av.Hjertegull har mye å være stolt av.

Trist er det uansett. Hvor stor var den skjønne gutten din?
Gammel 07-10-2009, 23:08   #53
Supermedlem

Millema sin avatar

Medlem siden: May 2008
Sted: Vestfold
Meldinger: 685
Millema har en strålende fremtid.Millema har en strålende fremtid.Millema har en strålende fremtid.Millema har en strålende fremtid.Millema har en strålende fremtid.Millema har en strålende fremtid.Millema har en strålende fremtid.Millema har en strålende fremtid.Millema har en strålende fremtid.Millema har en strålende fremtid.Millema har en strålende fremtid.

Kjære Monen
Jeg tenker på dere og den ufattelige sorgen og savnet dere må bære. Du virker så sterk, og jeg lar meg imponere over at du allerde nå klarer å sette ord på det dere har måttet oppleve.
Måtte din lille engel få hvile i fred.
For en fantastisk nydelig ting dere har valgt å gjøre med bamsene fra uroen.
Trist hilsen fra Millema.
Gammel 07-10-2009, 23:09   #54
VIP-Medlem

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 6,113
anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk for at du delte dette med oss.

Føler med dere i savnet av lille Fredrik..
Gammel 07-10-2009, 23:11   #55
Seniormedlem

Jannamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 2,250
Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.

kondolerer så masse. Dette er ufattelig trist og urettferdig, og ingenting jeg sier kan hjelpe, men jeg har felt mange tårer for dere, og skal sende noen gode tanker også

Fredrik er et fantastisk vakkert navn.

det med bamsene var utrolig vakkert

Edvardt "the chef" Nikolai 150708 Vårt nybygde hus; http://tr.im/omTF Våre Bryllupssider; www.20092009.no
Jannamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-10-2009, 23:28   #56
Seniormedlem

Mariposamamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Oslobygda
Meldinger: 1,570
MP Rating: 100% (1)
Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.

Kjære Monen..

Så utrolig vondt å lese at dere ikke fikk beholde Fredrik hos dere..livet er så ufattelig urettferdig av og til..

Gratulerer så mye som tobarnsmamma.. Og så uendelig trist å høre at vesle Fredrik ikke fikk fortsette livet sitt her hos familien sin...

Jeg kjenner igjen så mye i teksten din; stoltheten, smerten, sorgen...det å glemme at barnet ikke kommer til å puste når det kommer til verden i øredøvende stillhet. Det å se sitt nydelige barn, og ikke forstå hvordan det ikke kan puste...

Jeg skulle så inderlig ønske at verden ikke er så vanskelig...at foreldre bare får være foreldre i hjertene sine.. For selv om man finner sin nye normal etterhvert som tiden går, så vil Fredrik alltid mangle...selv om kanskje blir som en skatt i hjertene deres etterhvert...

Jeg vil så gjerne fortelle deg om en sang som har betydd mye for oss:

"Jag vil alltid elska" med Carola.

Og et dikt som jeg synes sier så mye fint:

Til Sigrid

Ser du stjernene, liten,
fra der hvor du er?
Ser du månen som speiles i vannet?
Ser du vi gråter?
Vi har deg så kjær.
Vet du hvor dypt du er savnet?

Fryser du liten - eller har du det godt?
Sprer du tannløse smil over verden?
Er du redd, er du ensom, kanskje savner du oss?
Har du kjærlighet med deg på ferden?

Kjempet du, liten,
før du reiste fra oss?
Fikk du med deg alt det du trengte?
Fikk du omsorg og lykke og kjærlighet nok?
Merker du hvordan vi lengter?

Kan du høre meg, liten?
Når tankene frem?
Kan du gi meg det svaret jeg trenger?
Er du omsvøpt i glede og varme og fred?
I hvile på dunmyke senger?

Elskede unge,
får vi treffes igjen?
Det er blitt så stille her hjemme.
Takk for den tiden vi hadde deg her
for alt det vi aldri skal glemme.

Magdalene Langset

Om du trenger noen å "prate" med, så må du gjerne sende en PM Monen..
Gammel 07-10-2009, 23:50   #57
Veteranmedlem

Arachnida sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 3,035
MP Rating: 100% (1)
Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.

Tårene bare triller...

Jeg kondolerer så mye.

Juli 2006 i Akta Graco Cosmic Comfort og Brio Zento.
Oktober 2008 i Akta Graco Duologic 2.

Gutta mine sitter kun bakovervendt!
Arachnida er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-10-2009, 23:59   #58
Medlem

Sjalabais sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Meldinger: 304
Sjalabais har mye å være stolt av.Sjalabais har mye å være stolt av.Sjalabais har mye å være stolt av.Sjalabais har mye å være stolt av.Sjalabais har mye å være stolt av.Sjalabais har mye å være stolt av.Sjalabais har mye å være stolt av.Sjalabais har mye å være stolt av.Sjalabais har mye å være stolt av.Sjalabais har mye å være stolt av.Sjalabais har mye å være stolt av.

Gratulerer så mye med Fredrik til hele Monenfamilien :bukett:

Og så uendelig trist Kondolerer
Gammel 08-10-2009, 00:02   #59
Ke@
Medlem

Ke@ sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Sted: Hordaland
Meldinger: 416
Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Wibe Vis post
Jeg er så ufattelig lei meg på deres vegner.
Jeg også.. Har ikke ord.
Ke@ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-10-2009, 00:10   #60
Veteranmedlem

Maiva sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Norges eldste by
Meldinger: 3,065
Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.Maiva har en strålende fremtid.

Sitter på jobb, men tårene strømmer...Så ufattelig trist og umennskelig vondt det må være å oppleve det som dere gjør. Man kan jo bare prøve å forestille seg...
Sender dere mange varme tanker, ord blir fattige...
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:19.