Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-10-2009, 22:22   #81
Seniormedlem

Effie sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Utenfor Drammen
Meldinger: 1,801
MP Rating: 0% (0)
Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Da vår lille englegutt kom til verden

Å, herregud, så vondt det gjør i hjertet av å lese fødselshistorien din Jeg føler veldig med deg og familien din, jeg har ikke ord. Dere kommer til å ha det utrolig tøft en lang stund framover, men tro meg - etterhvert blir dagene lysere selv om sorgen alltid vil ligge som et slør i bevisstheten din, jenta vår. Denne nettsiden har hjulpet meg mye i mine sorgstunder, har lent meg til jentene i klubben min som alltid har vært der for meg og alltid kommer med veldig gode, trøstende ord. Det kommer dere og særlig du til å trenge i tiden framover, ikke bare nå - men i flere år framover.

Fredrik blir passet på i himmelblomsterenga av min lille engel, min nevø-engel på nesten 3 år og alle andre små engler som dessverre har blitt frarøvet livet

Det er en stor begivenhet å bestemme seg for å få barn. Du bestemmer at du alltid kommer til å ha hjertet ditt gående utenfor kroppen din.
Effie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-10-2009, 22:41   #82
Medlem

Summer sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Meldinger: 328
Summer er fantastisk mot andre.Summer er fantastisk mot andre.Summer er fantastisk mot andre.Summer er fantastisk mot andre.Summer er fantastisk mot andre.Summer er fantastisk mot andre.Summer er fantastisk mot andre.Summer er fantastisk mot andre.Summer er fantastisk mot andre.Summer er fantastisk mot andre.Summer er fantastisk mot andre.

Ord blir fattige! Kondolerer.
Gammel 09-10-2009, 23:20   #83
VIP-Medlem

Sannemor sin avatar

Medlem siden: May 2003
Meldinger: 8,003
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Kjære deg, Monen. Da jeg leste hva som hadde skjedd ble jeg helt uvel. Det gjør vondt for meg å høre, så jeg kan ikke engang forestille meg hvor vondt det må være for dere. Tenker på dere i den tunge sorgen.
Gammel 09-10-2009, 23:57   #84
Medlem

Klara Klok sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestfold
Meldinger: 85
Klara Klok har mye å være stolt av.Klara Klok har mye å være stolt av.Klara Klok har mye å være stolt av.Klara Klok har mye å være stolt av.Klara Klok har mye å være stolt av.Klara Klok har mye å være stolt av.Klara Klok har mye å være stolt av.Klara Klok har mye å være stolt av.Klara Klok har mye å være stolt av.Klara Klok har mye å være stolt av.Klara Klok har mye å være stolt av.

Tårene renner her. For dere som ikke får se lille Fredrik vokse opp, og for lille Fredrik som ikke fikk oppleve livet utenfor magen.

Takk for at du deler denne historien med oss. Nå er det mange av oss som aldri glemmer gutten deres. Vi lukker han inn i vårt skattekammer av historier vi samler på. Vakre, men allikevel så vonde.

Ta vare på hverandre i sorgen.

Klem

Klara Klok er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-10-2009, 14:42   #85
Veteranmedlem

guttem@mm@ sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 4,496
MP Rating: 100% (1)
guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer så mye med Fredrik! Nydelig navn på en gutt jeg er sikker på at er helt fantastisk nydelig!

Kondolerer samtidig med tapet av den samme tapre gutten! Ta vare på hverandre!

Gammel 10-10-2009, 19:30   #86
Supermedlem

minimum sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Meldinger: 608
minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.

Tusen takk for at du deler denne historien med oss. Det er vakkert skrevet.
Jeg hørte noen si en gang; at det er de beste menneskene Gud tar hjem først. Nå tror ikke du, ei heller jeg, på Gud, Men kanskje er det noe i det likevel, at de beste ikke behøver leve her på jorden for å lære og tilegne seg det gode.

Ta vare på hverandre i sorgen, måtte lille Fredrik leve i deres minne.

minimum er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-10-2009, 20:57   #87
Veteranmedlem

Miss Undercover sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 3,361
Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.

Kondolerer så mye. Tenker på dere

Blogg
Miss Undercover er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-10-2009, 21:35   #88
Seniormedlem

c3po sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 2,865
c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.

Kondolerer.
Gammel 11-10-2009, 00:09   #89
Supermedlem

ICSI-Lassie sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,204
ICSI-Lassie har et ubeskrivelig bra rykte.ICSI-Lassie har et ubeskrivelig bra rykte.ICSI-Lassie har et ubeskrivelig bra rykte.ICSI-Lassie har et ubeskrivelig bra rykte.ICSI-Lassie har et ubeskrivelig bra rykte.ICSI-Lassie har et ubeskrivelig bra rykte.ICSI-Lassie har et ubeskrivelig bra rykte.ICSI-Lassie har et ubeskrivelig bra rykte.ICSI-Lassie har et ubeskrivelig bra rykte.ICSI-Lassie har et ubeskrivelig bra rykte.ICSI-Lassie har et ubeskrivelig bra rykte.

Så forferdelig trist

Sender gode tanker og varme klemmer. Ta godt vare på hverandre...

ICSI-Lassie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-10-2009, 03:30   #90
Seniormedlem

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 1,920
Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.

Gratulerer med den lille gutten.

Dette var utrolig vondt å lese, håper dere klarer å ta godt vare på hverandre .

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:17.