Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2005
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-09-2008, 14:28   #1
Seniormedlem
 
*Ullsokk* sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 1,678
MP Rating: 0% (0)
*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.
hm Leke ute alene.

Lar dere 3-åringen leke ute alene? Jeg gjør ikke det. Hun kan være på verandaen (som er veldig stor)med døra, men ingen andre steder. Hagen er under opparbeiding, hadde den ikke vært det kunne hun vært der også.

Flere av mine venninner synes at hun fint kunne lekt ute alene og at de lot sine barn gjøre det i den alderen, men de hadde eldre søsken ute sammen med dem. Det har jo ikke vi.

Er jeg for streng kanskje ?
__________________



M - september 2005
*Ullsokk*: Tidligere September mamma
*Ullsokk* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-09-2008, 14:59   #2
Veteranmedlem
 
Miss Undercover sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 3,120
MP Rating: 0% (0)
Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.Miss Undercover har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Leke ute alene.

Mini får ikke leke ute alene. Men han er av den typen som løper så fort han får sjangsen da, og vi har en ganske trafikert vei ikke langt unna.
__________________
-05 og Juli-08
Miss Undercover er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-09-2008, 15:23   #3
Æresmedlem
 
FlyAway sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2002
Sted: Farmen
Meldinger: 10,513
MP Rating: 0% (0)
FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Leke ute alene.

Vesla leker ute alene. Vi bor veldig landlig til, og hun holder seg på gården, og har aldri gått ned på veien alene. Jeg følger jo med henne, og som regel sitter hun i sandkassa eller er i eplehagen. Passer nesten mer på når storebror er med, for da kan det hende han finner på å skulle lure henne til ulovligheter..
__________________
FlyAway er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-09-2008, 15:53   #4
Supermedlem
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 735
MP Rating: 0% (0)
Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Leke ute alene.

Ja, vi har laget en inngjerdet lekeplass der hun kan være alene. Jeg ser henne fra huset, men liker best å være ute med henne. Vi har en trafikkert vei like ved huset så jeg tør ikke stole helt på henne ennå.
__________________
P-96, A-05, M-07
Kreps-77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-09-2008, 18:25   #5
Seniormedlem
 
Antiga sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 2,438
MP Rating: 0% (0)
Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.Antiga har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Leke ute alene.

Jeg hadde i utgangspunktet tenkt at hun fikk være ute alene etter hun ble 4. Men vi flyttet og her vi bor nå, kan hun trygt være å leke i gaten utenfor. Som regel er storebror med og ser til henne,- sånn som nå da to barn nettopp var her og spurte om de ville komme ut og leke.
Er hun ute på egenhånd holder jeg godt øye med henne.
__________________
Mars 01 & Jan 05

Jeg vil heller bli mislikt for den jeg er, enn likt for den jeg ikke er.
Antiga er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-09-2008, 18:36   #6
Seniormedlem
 
Theron sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 1,691
MP Rating: 0% (0)
Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Leke ute alene.

Mine to leker ute alene litt,
men jeg har døren åpen og går ofte ut og ser til de,
MEN jeg har fått panikk noen ganger da de har vært søkk vekk, og da har det gått litt tid før jeg har latt de gå ut igjen,
men de har bare vært bak nabohuset og sånne ting, og så er de to og passer på hverandre,
men LENGE er det ikke, noen minutter mellom hver gang jeg går ut og sjekker hvor og hva de driver med.

Kommer vel veldig ann på hvor en bor og hva som er utenfor.....
__________________
Halleluja, it's a Theron

http://www.sloganizer.net/en/





Member of AF`s jaktlag
Theron er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-09-2008, 19:48   #7
Veteranmedlem
 
VeroTrollet sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Meldinger: 3,539
MP Rating: 0% (0)
VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Leke ute alene.

Ikke så lenge de kjører som svin her
Hadde vi bodd et annet sted så hadde ho fått lov, men her kjører de veldig fort selv om det er fartsdumper og 30 sone. Spes naboen som har ei lita jente selv
__________________
VeroTrollet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-09-2008, 19:55   #8
Supermedlem
 
TattyTeddy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 1,402
MP Rating: 0% (0)
TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.TattyTeddy har en strålende fremtid.
Sv: Leke ute alene.

huff nei!!

Vi bor rett ved en elv og i tilegg går hovedveien forbi bare 3 m unna husveggen på andre siden. 60 sone, men mange kjører mer enn det også..

Har noen få tilfeller når han sitter i sandkassen, sagt jeg springer inn for å hente smokk ol til lillesøster. Da er han den siste jeg ser etter når jeg går inn døra og ser ut vinduet når jeg kommer inn. Han bruker ikke å gå sin vei, sitter fint å leker i sandkassa. Men vet nå aldri når de plutselig skulle finne på å gå et sted..
__________________
~ DA Noveber 2005 ~
~ SC Oktober 2007 ~

TattyTeddy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-09-2008, 20:06   #9
Supermedlem
 
gullli sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,406
MP Rating: 0% (0)
gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Leke ute alene.

Jeg lar henne være ute alene, ja. Eller ikke helt alene, hun får være ute om det er andre barn ute sammen med henne, og det er det nesten alltid. Det er bilfrie gater og mange barn, hun vet hvor hun har lov å gå og kommer alltid og spør før hun går på besøk til noen slik at jeg ikke skal bli redd.
Jeg sjekker innimellom hvor hun er, vanligvis er det nok å stikke hodet utenfor døren så hører jeg henne
__________________

Member of AF's jaktlag
gullli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-09-2008, 20:10   #10
Seniormedlem
 
Trolljenta25 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Sted: Gode gamle Moss
Meldinger: 1,682
MP Rating: 0% (0)
Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.Trolljenta25 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Leke ute alene.

Nei, overhodet ikke. Hun stikker så fort hun får en sjanse. Det tok mindre enn to uker i barnehagen før hun hadde rømt derfra også. (Ble tatt igjen av en av tantene rett på utsiden av porten.) Åh rope på henne, eller å bli sint er som å sette en rakett i rompa hennes, hun er lynkjapp. Jeg skulle helst hatt henne i løpestreng frem til hun er 15.
__________________
Trolljenta25





Mamma til to flotte jenter, juni-98 og juli-05
Trolljenta25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
alene, leke


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:36.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com