Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2005




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-09-2008, 08:27   #21
Seniormedlem
 
Trolljenta25 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Sted: Gode gamle Moss
Meldinger: 1,652
MP Rating: 0% (0)
Trolljenta25 har en strålende fremtid.Trolljenta25 har en strålende fremtid.Trolljenta25 har en strålende fremtid.Trolljenta25 har en strålende fremtid.Trolljenta25 har en strålende fremtid.Trolljenta25 har en strålende fremtid.Trolljenta25 har en strålende fremtid.Trolljenta25 har en strålende fremtid.Trolljenta25 har en strålende fremtid.Trolljenta25 har en strålende fremtid.Trolljenta25 har en strålende fremtid.
Sv: Leke ute alene.

Sitat:
Opprinnelig postet av Elinor Vis post
Vi bor på landet, og han får være ute alene mens vi har på oss selv (dvs vi slipper han ut først) o.l.,
Jeg leste at han får være ute alene, mens vi har oss selv...

Denne kunne jeg gått så mange veier med at jeg vet ikke engang hvor jeg skulle begynt.
__________________
Trolljenta25





Mamma til to flotte jenter, juni-98 og juli-05
Trolljenta25 er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-09-2008, 08:42   #22
Veteranmedlem
 
ankimor81 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: ski kommune
Meldinger: 3,065
MP Rating: 0% (0)
ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.
Sv: Leke ute alene.

Nei, hun får ikke leke ute alene, annet enn litt på tomta imens jeg kler på meg, henter no o.l.
Selv om hun er ute med storebror så stikker hun av likevel hun. Han kommer gjerne og sier ifra , men det kan jeg ikke stole fullt på. Vi bor landlig, men det er en god del biler her og et vann rett nedenfor huset.
Hun er ikke så moden på den måten enda, og hadde ikke forstått hva jeg mente med at hun kunne gå dit, men ikke dit feks eller kom hjem etter barnetv som hun likevel ikke ser på..
Mathias kan fint være ute alene, men han fyller jo 5 i januar, han går aldri utenfor tomta. . Nå skal det sies at det er lite barn her også da. Er bare 2 nære , men de har ikke begynt og gå til hverandre enda, men det kan nok endres snart. Ellers må han gå et lengre stykke og det gjør han nok ikke før han begynner på skolen vil jeg tru.
__________________
Mathias 16.01.2004 annicken 12.12.2005
hjemmesiden:http://mathiasgullet.piczo.com ...(bilder av lillesøster også)
ankimor81 er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-09-2008, 09:06   #23
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,257
MP Rating: 0% (0)
Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Leke ute alene.

Snuppa får ikke gå ut alene her vi bor. Er nok ikke biltrafikken som stopper meg, men det er endel rare mennesker som bor her. Når vi er hos foreldrene/søstrene og noen av vennene mine får hun gå ut alene, hun vet akkurat hvor grensene går på hver plass, og stikker ikke av.
__________________
HUSK: En dag av gangen er nok. Ikke se deg tilbake - fortiden er forbi. Ikke la den tære men la deg lære. Og ikke vær bekymret over fremtiden for den har ikke kommet enda... Lev nå og gjør det så vakkert at Livet blir verdt å huske!
Helene26 er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-09-2008, 09:47   #24
Supermedlem
 
Simba 1 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Sted: ved fjord og fjell
Meldinger: 1,033
MP Rating: 0% (0)
Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.
Sv: Leke ute alene.

Sitat:
Opprinnelig postet av Trolljenta25 Vis post
Jeg leste at han får være ute alene, mens vi har oss selv...

Denne kunne jeg gått så mange veier med at jeg vet ikke engang hvor jeg skulle begynt.
__________________
Hilsen Simba 1 og ungene (2002 og 2005)
Simba 1 er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-09-2008, 10:00   #25
Æresmedlem - Moderator
 
Helene Harefrøken sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Sted: Midgard
Meldinger: 16,591
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 100% (1)
Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Leke ute alene.

Nei, men her går stor veien like ved huset så vi må passe godt på ham til enhver tid.
__________________
Helene Harefrøken er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-09-2008, 11:44   #26
Supermedlem
 
Medlem siden: May 2005
Meldinger: 1,411
MP Rating: 0% (0)
Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.
Sv: Leke ute alene.

Hun er ute i korte perioder av gangen, men bare i hagen. Siden det graves der er den stort sett ikke trygg så vi går bare fra henne for å hente ting eller lignende. Til neste år er det forhåpentligvis ferdig, så så snart vi har fått gjerde og port vil det gå an å la henne være alene. Det er ikke aktuelt å la henne gå alene utenfor hagen ennå, men vi har ikke bodd her så lenge og kjenner ikke naboene så godt. Vi har stor veranda med trappegrinder på og der får hun leke alene.
__________________
september 05 termin oktober 08
Vibs er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-09-2008, 13:24   #27
VIP-Medlem
 
tinwin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 8,891
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Leke ute alene.

E kan være ute på verandaen alene, men det er trappegrind foran trappa ned, og store stuevinduer så jeg titter til han han gjevnlig.. er han nede på plenen liker jeg å være ute.. tillater meg jo å gå inn å hente ting osv, men syns enda han er for ung til å forsvinne utenfor synsvidde over tid siden han plutselig finner på at han vil ta seg en tur utenfor hagen
__________________
Come over to the darkside... I've got chocolate...
tinwin er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-09-2008, 13:27   #28
Seniormedlem
 
Frysh sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 1,974
MP Rating: 0% (0)
Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Leke ute alene.

Nei,men han får lov å være alene en bitteliten stund mens jeg/vi kler på oss.
__________________
"Det skal jaggu værra fint,sa kjærringa å dreit i et cocktailglass!"
Frysh er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-09-2008, 14:10   #29
Seniormedlem
 
siwen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2002
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 2,063
MP Rating: 0% (0)
siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.
Sv: Leke ute alene.

Nokre fordelar med å bu på landet ja
Gutta er ute aleine eller i lag, slik som dei ynskjer det. Her er fleire områder som er tilrettelagt for leik.
Eit område med sile og reier (husker) og eit anna område med sandkasse og dukkestue.
Dei går til og fra oss og besteforeldra slik som det passar, men vi er strenge på at dei skal gje beskjed om dei går dit, noko som oftast går veldig fint.
Veien veit dei er farlig, so dit går dei ikkje -vi går berre på gårdsvegane og graset her. Det er trygt.
__________________
Siwen
Mathias (2005)& Sondre (2002)
Siwen er på tjukka!! (nov 08)
Husbyggingstråden min
siwen er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-09-2008, 15:32   #30
Supermedlem
 
Cinaen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2002
Sted: Øvre Romerike
Meldinger: 1,381
MP Rating: 0% (0)
Cinaen er fantastisk mot andre.Cinaen er fantastisk mot andre.Cinaen er fantastisk mot andre.Cinaen er fantastisk mot andre.Cinaen er fantastisk mot andre.Cinaen er fantastisk mot andre.Cinaen er fantastisk mot andre.Cinaen er fantastisk mot andre.Cinaen er fantastisk mot andre.Cinaen er fantastisk mot andre.Cinaen er fantastisk mot andre.
Sv: Leke ute alene.

Her for ikke minste jenta leke ute alene, men i hagen for hun.
__________________

Cinaen er logget av   Svar med sitat
Svar

Stikkord
alene, leke


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:51.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com